Drogi Kliencie, ta oferta nie jest dostępna online.

Aby sprawdzić ceny i kupić skontaktuj się z nami:
801 44 44 00
Lub zostaw swoje dane. Skontaktujemy się z Tobą


Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz. 883 ze zm.) informujemy, iż:
1) administratorem podanych danych osobowych jest Coral Travel Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-676), ul. Postępu 17B;
2) podane dane osobowe są zbierane w celu kontaktu dotyczącego wybranej oferty oraz dla celów marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług administratora, w granicach dozwolonych prawem.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny, na podany przeze mnie numer telefonu, dla celów marketingu bezpośredniego, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 ze zm.).
* - pole wymagane

Chcesz poznać szczegóły oferty? ZOSTAW SWOJE DANE, SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ!

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz. 883 ze zm.) informujemy, iż:
1) administratorem podanych danych osobowych jest Coral Travel Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-676), ul. Postępu 17B;
2) podane dane osobowe są zbierane w celu kontaktu dotyczącego wybranej oferty oraz dla celów marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług administratora, w granicach dozwolonych prawem.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny, na podany przeze mnie numer telefonu, dla celów marketingu bezpośredniego, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 ze zm.).
* - pole wymagane

Chcesz poznać szczegóły oferty? ZOSTAW SWOJE DANE, SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ!

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz. 883 ze zm.) informujemy, iż:
1) administratorem podanych danych osobowych jest Coral Travel Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-676), ul. Postępu 17B;
2) podane dane osobowe są zbierane w celu kontaktu dotyczącego wybranej oferty oraz dla celów marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług administratora, w granicach dozwolonych prawem.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny, na podany przeze mnie numer telefonu, dla celów marketingu bezpośredniego, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 ze zm.).
* - pole wymagane

Wyślij ofertę do znajomego:

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz. 883 ze zm.) informujemy, iż:
1) administratorem podanych danych osobowych jest Coral Travel Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-676), ul. Postępu 17B;
2) podane dane osobowe są zbierane w celu kontaktu dotyczącego wybranej oferty oraz dla celów marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług administratora, w granicach dozwolonych prawem.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny, na podany przeze mnie numer telefonu, dla celów marketingu bezpośredniego, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 ze zm.).
* - pole wymagane
FUSHIFARU MALDIVES
Malediwy / Lhaviyani Atoll

FUSHIFARU MALDIVES - Malediwy / Lhaviyani Atoll

Opis hotelu

Hotel położony na małej wysepce na skraju atolu Faadhippolhu. Jest to doskonałe miejsce do nurkowania, jedno z najsłynniejszych na Malediwach. Ośrodek oferuje zakwaterowanie w przestronnych willach na oceanie a także centrum SPA z zabiegami kosmetycznymi i relaksacyjnymi. Do tego fantastyczny serwis i obsługa gotowa spełnić każde życzenie gościa.


HOTEL

Kategoria hotelu

Kategoria lokalna hotelu

Data otwarcia:

2017 r. Odnowiony w 2020 r.

Na terenie hotelu: restauracje, bar, room service (płatny), pralnia (płatna).


INTERNET

  • Wi-Fi w hotelu bezpłatne

PLAŻA

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, pomost. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, płatne: bar na plaży.


POKOJE

Zlokalizowane w 63 budynkach:

  • 63 ville (liczba pięter: 1)

Typy pokoi:

  • Beach Villa Sunrise dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Beach Villa Sunset dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Pool Beach Villa Sunrise dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, basen, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Pool Beach Villa Sunset dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, basen, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Jacuzzi Water Villa dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Pool Water Villa dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, basen, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Beach Duplex Villa dla max. 8 os.: salon, 2 sypialnie, przepierzenie, basen, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Premium Pool Water Villa dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, basen, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras


WYŻYWIENIE

  • restauracje, restauracja a la carte, bar

Śniadanie

  • śniadanie (07:00-10:00)

Śniadanie i obiadokolacja

  • śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (19:00-21:30)

All Inclusive

  • śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji Korakali
  • lody
  • wybrane lokalne i importowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe
  • pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)

- płatna. Wymagana rezerwacja.

  • międzynarodowa


AKTYWNIE I ANIMACYJNIE

W cenie:

  • kort do tenisa ziemnego
  • oświetlenie kortów
  • rakiety i piłki do tenisa ziemnego
  • badminton
  • piłka nożna
  • siatkówka
  • siatkówka plażowa
  • minigolf
  • miniboisko do piłki nożnej
  • bilard
  • siłownia
  • animacje w nocy, w dzień
  • dyskoteka

Płatne:

  • sporty wodne na plaży
  • centrum SPA
  • masaż

Z MYŚLĄ O DZIECIACH Wezyr Family

  • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-11 lat
  • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
  • plac zabaw
  • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
  • opiekunka dla dzieci (płatna)
  • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

DODATKOWE INFORMACJE

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.


Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK, BEZPŁATNIE
  • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
  • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
  • Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)
  • Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 10 M2
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
  • Czy na leżakach są materace? - TAK
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
  • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
  • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
  • Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
  • Czy siłownia jest czynna? - TAK
  • Czy mini klub jest czynny? - NIE
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?
    GOŚĆ ZOSTANIE PRZENIESIONY DO IZOLATKI
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?
    GOŚĆ ZOSTANIE PRZENIESIONY DO IZOLATKI

Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.


USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU

Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne

Aktualizacja z dnia: 03.08.2021 15:22

*Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu. Fotografie pokojów hotelowych mają charakter poglądowy i nie przedstawiają konkretnego pokoju wybranego przez Klienta, a jedynie przykłady dostępnych rodzajów zakwaterowania.
lokalizacja

Lokalizacja

Atol Faadhippolhu, wsypa, Fushifaru. 144 km od lotniska w Male.

Malediwy

4 zdjęć

Malediwy - naturalne piękno

Legenda głosi, że pewnej nocy do wód Oceanu Indyjskiego spadł deszcz gwiazd. O świcie część z nich wypłynęła na powierzchnię, tworząc archipelag Malediwów. Patrząc na bajkowy pejzaż wysepek, rozsianych wśród szmaragdowych fal oceanu, nietrudno uwierzyć w tę opowieść.

Choć przyjeżdżają tu gwiazdy show-biznesu, nie trzeba być krezusem, aby spędzić urlop na Malediwach. Zwłaszcza, że wymagana tu garderoba jest nadzwyczaj skromna - wystarczą klapki i kostium kąpielowy. Pierwszych, niezapomnianych wrażeń, dostarcza już widok z okna samolotu lądującego w stolicy Malediwów - Male. To jedno z trzech lotnisk na świecie, których pas startowy zaczyna się i kończy w morzu. Tropikalne Malediwy to wyjątkowe miejsce do wypoczynku, plażowania i nurkowania. Bogactwo fauny i flory morskiej zachwyci i spełni oczekiwania zarówno początkujących nurków, jak i starych wyjadaczy.

Geografia i demografia

Malediwy to archipelag blisko 1200 wysp osadzonych na 26 koralowych atolach, znajdujących się w odległości ok. 500 km na południowy zachód od Indii. Każdą z wysp otacza błękitna laguna i biały pierścień aksamitnego piasku. Malediwy to również nazwa państwa ze stolicą w Male. Najprostszy podział Malediwów obejmuje Północne Atole, Centralne Atole i Południowe Atole.

360 tys. obywateli Malediwów zamieszkuje tylko 200 wysp. 80 to kurorty turystyczne, pozostałe zaś  pozostają dzikie. Malediwy są krajem muzułmańskim, a islam jako religię państwową wprowadzono już w 1153 roku. Nawet pod panowaniem brytyjskim udało się miejscowym zachować tę religię.

Klimat i krajobraz

Malediwy położone są w strefie klimatu gorącego, wilgotnego. Średnia temperatura powietrza w ciągu całego roku w stolicy wynosi ok. 30°C, suma roczna opadów 1500 mm. Północna część archipelagu znajduje się w strefie klimatu podrównikowego i jest nieco mniej deszczowa niż pozostałe rejony. Szczyt sezonu przypada na porę suchą - od grudnia do kwietnia. Jednak Malediwy świetnie nadają się na długi wypad w październiku, kiedy liczba dni deszczowych stopniowo maleje. W środku jesieni, podobnie jak latem, na wyspach panuje słoneczna pogoda (25-30 oC), a woda jest przyjemnie ciepła (ok. 28 oC).

Wyspy tworzące państwo mają przeważnie charakter atoli - raf koralowych, otaczających szczyty podmorskich wulkanów. Ciekawostką jest to, że Republika Malediwów jest najbardziej płaskim i najniżej położonym państwem na świecie - leży zaledwie 2,5 m ponad powierzchnią poziomu morza, dlatego stale istnieje zagrożenie całkowitego zalania, nasilającego się wraz z ociepleniem klimatu. Wyspy pokryte są bujną roślinnością z drzewami chlebowymi i palmami.

Plaże

Niewiele jest tak romantycznych miejsc na ziemi jak Malediwy. Jedne z najpiękniejszych plaż na świecie, drobniutki piasek, przejrzysta woda  i absolutnie wspaniałe hotele all inclusive znajdują się właśnie tu. Malediwy to wymarzone miejsce dla wszystkich, którzy pragną pływać, nurkować, uprawiać surfing i windsurfing, żeglarstwo, łowić ryby lub po prostu leniuchować. Wiele wysp ma przybrzeżne rafy, gdzie można wygodnie nurkować prosto z plaży. Początkujący nurkowie mogą podziwiać piękno płytkich ogrodów koralowych. Ci bardziej doświadczeni oglądać strome ściany i zakosztować nurkowania w prądach w kanałach między atolami. Malediwy słyną wśród nurków z faktu, że wyjątkowo często można tu spotkać olbrzymie rekiny rafowe, żółwie morskie oraz manty.

Zabytki

Najpopularniejszą miejscowością jest stolica kraju - Male na Atolach Centralnych. W Male warto odwiedzić meczety, wśród nich centralny z pięknymi, złotymi kopułami, największy w kraju, przeznaczony dla pięciu tysięcy wiernych. Natomiast tak zwany Piątkowy Meczet, który powstał w drugiej połowie XVII wieku, oferuje wnętrza wypełnione ozdobami z koralowca i ornamentyką arabską. Są w nim grobowce sułtanów i innych zasłużonych.  Największe miasta na Malediwach to: Male, Hithadhoo, Fuvammulah, Kulhudhuffushi, Thinadhoo, a najciekawsze  atrakcje turystyczne to: Islamic Centre, Huskuru Miskiiy, Muzeum Narodowe w Male oraz Mulee-Aage. Poszukiwacze prawdziwych przygód i egzotycznej przyrody powinni odkrywać Atole Północne i Południowe.

Ciekawostki

  • Przez wiele wieków Malediwy były sułtanatem, jednak w 1965 roku odzyskały niepodległość, a w trzy lata później usunięto resztki starego reżimu, burząc nawet pałac królewski.
  • Czerwone tło na fladze Malediwów symbolizuje krew, która wypłynęła w walce o wolność. Zielony to święty kolor islamu, który wraz z półksiężycem oznacza pokój i dobrobyt.
  • Na Malediwach panuje system społeczny, porównywalny do indyjskiego systemu kastowego.
  • Każdy z 26 atoli administrowany jest przez naczelnika nominowanego przez prezydenta państwa.
  • Na wyspach obowiązuje ruch lewostronny. Łącznie na archipelagu jest 88 km dróg, z czego na atolu: Male 60 km, Laamu 14 km i Addu 14 km

Wyjątkowe atrakcje

• wypoczynek na najbardziej romantycznych plażach świata,

• podziwianie wspaniałej, niezniszczonej rafy koralowej.

Informacje praktyczne

Stolica: Male

Powierzchnia: 300 km2

Ludność: 360 000

Język: dhivehi

Napięcie: 230 V (wymagany adaptor)

Waluta: rupia malediwska

DEPOZYT

W hotelach, podczas check-inu w recepcji może być pobierany depozyt od Gości na poczet dodatkowych wydatków. Wysokość depozytu jak również forma jego płatności uzależnione są od standardu hotelu. Szczegółowe informacje uzyskać można w recepcji hotelu oraz u touroperatora przed wylotem.

Przelot: Przelot odbywać się będzie połączeniem rejsowym z Warszawy, Katowic, Wrocławia, Gdańska, Poznania na Male. Transfer wodolotem ma ograniczenia bagażowe i wynoszą one 25 kg na bagaż główny i 5 kg bagaż podręczny. Za każdy dodatkowy kilogram klienci 5 USD. Limit maksymalny kg jest zmienny w zależności od ilości pasażerów i do ustalenia podczas check in przed transferem.

Przepisy wjazdowe: wiza wymagana. 30-dniowa bezpłatna wiza turystyczna jest wbijana do paszportu po przylocie do Male. Paszport musi być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu.

Szczepienia: nie są wymagane. Szczepienia zalecane: wirusowe zapalenie wątroby typu A i B, tężec/błonica, dur brzuszny.

Strefa czasowa: latem +3 a zimą +4 godziny różnicy w stosunku do czasu polskiego.

Na miejscu opieka tylko anglojęzycznego rezydenta.

 

Placówki dyplomatyczne na Malediwach

Brak polskiej placówki dyplomatycznej

Państwo podlega kompetencji terytorialnej Ambasady RP w New Delhi (Indie).

Pomoc dyplomatyczna i konsularna państw członkowskich UE

ec.europa.eu/consularprotection/content/home_pl

Zgodnie z prawem UE, obywatele polscy przebywający w państwach trzecich (poza UE), w których nie ma polskiej placówki, uprawnieni są do pomocy dyplomatycznej i konsularnej państw członkowskich UE posiadających w danym kraju placówkę, na takich samych warunkach, na jakich państwa te pomagają swoim obywatelom. W celu nawiązania kontaktu z placówką państwa członkowskiego UE, zachęcamy do korzystania z wyszukiwarki na stronie Komisji Europejskiej.

Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Republice Indii

Ambasador: Adam Burakowski

Indie, New Delhi, 50-M Shantipath, Chanakyapuri, 110 021

Tel.: +91 11 41496901 Tel. dyżurny: Z PL +91 9910999477; IN 0 9910 999 477 Faks: +91 11 26871914

newdelhi.polemb.info@msz.gov.pl

www.newdelhi.msz.gov.pl

 

W związku z występującymi na świecie licznymi przypadkami rozprzestrzeniania się tropikalnych chorób, uprzejmie informujemy, że wszyscy wyjeżdżający za granicę zobowiązani są do zapoznania się z informacjami nt. aktualnych zagrożeń oraz ewentualnych wymaganych szczepień ochronnych lub profilaktyki antymalarycznej. Aktualne informacje znajdziecie Państwo na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Sanitarnego https://www.gis.gov.pl/dep/?lang=pl&dep=13&id=46

Lhaviyani Atoll

4 zdjęć

Lhaviyani Atoll

Oprócz Ari Atoll to największy atol Malediwów. Spośród ponad 50 wysepek tylko 5 jest zamieszkanych. Lokalni mieszkańcy zajmują się przede wszystkim turystyką. Region ten nie jest jeszcze odkryty przez masową turystykę. Dzięki czemu znajdziemy tu spokój i odprężenie.  Główne „kurorty” turystyczne atolu to: Palmbeach Kuredu, Kanuhuraa, Komandoo.  Znakomite warunki znajdą tu nurkowie, którzy mogą spróbować swoich sił w pływaniu wśród raf, egzotycznych ryb a także wśród znalezionych wraków.

Najwieksze atrakcje:

✔ Dogodne warunki do nurkowania

✔ Pływanie wśród wraków

✔ Ciche miejsce do wypoczynku

Ocena oraz opinie o FUSHIFARU MALDIVES

Zapytaj doradcę @ Wyślij ofertę

FUSHIFARU MALDIVES

Hotel - zdjęcie główne

Hotel położony na małej wysepce na skraju atolu Faadhippolhu. Jest to doskonałe miejsce do nurkowania, jedno z najsłynniejszych na Malediwach. Ośrodek oferuje zakwaterowanie w przestronnych willach na oceanie a także centrum SPA z zabiegami kosmetycznymi i relaksacyjnymi. Do tego fantastyczny serwis i obsługa gotowa spełnić każde życzenie gościa.


HOTEL

Kategoria hotelu

Kategoria lokalna hotelu

Data otwarcia:

2017 r. Odnowiony w 2020 r.

Na terenie hotelu: restauracje, bar, room service (płatny), pralnia (płatna).


INTERNET

  • Wi-Fi w hotelu bezpłatne

PLAŻA

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, pomost. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, płatne: bar na plaży.


POKOJE

Zlokalizowane w 63 budynkach:

  • 63 ville (liczba pięter: 1)

Typy pokoi:

  • Beach Villa Sunrise dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Beach Villa Sunset dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Pool Beach Villa Sunrise dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, basen, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Pool Beach Villa Sunset dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, basen, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Jacuzzi Water Villa dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Pool Water Villa dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, basen, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Beach Duplex Villa dla max. 8 os.: salon, 2 sypialnie, przepierzenie, basen, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Premium Pool Water Villa dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, basen, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar(Half Board - płatne, Full Board - płatne, Bed&Breakfast - płatne, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie),TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras


WYŻYWIENIE

  • restauracje, restauracja a la carte, bar

Śniadanie

  • śniadanie (07:00-10:00)

Śniadanie i obiadokolacja

  • śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (19:00-21:30)

All Inclusive

  • śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji Korakali
  • lody
  • wybrane lokalne i importowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe
  • pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)

- płatna. Wymagana rezerwacja.

  • międzynarodowa


AKTYWNIE I ANIMACYJNIE

W cenie:

  • kort do tenisa ziemnego
  • oświetlenie kortów
  • rakiety i piłki do tenisa ziemnego
  • badminton
  • piłka nożna
  • siatkówka
  • siatkówka plażowa
  • minigolf
  • miniboisko do piłki nożnej
  • bilard
  • siłownia
  • animacje w nocy, w dzień
  • dyskoteka

Płatne:

  • sporty wodne na plaży
  • centrum SPA
  • masaż

Z MYŚLĄ O DZIECIACH Wezyr Family

  • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-11 lat
  • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
  • plac zabaw
  • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
  • opiekunka dla dzieci (płatna)
  • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

DODATKOWE INFORMACJE

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.


Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK, BEZPŁATNIE
  • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
  • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
  • Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)
  • Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 10 M2
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
  • Czy na leżakach są materace? - TAK
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
  • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
  • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
  • Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
  • Czy siłownia jest czynna? - TAK
  • Czy mini klub jest czynny? - NIE
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?
    GOŚĆ ZOSTANIE PRZENIESIONY DO IZOLATKI
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?
    GOŚĆ ZOSTANIE PRZENIESIONY DO IZOLATKI

Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.


USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU

Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne

Aktualizacja z dnia: 03.08.2021 15:22