Drogi Kliencie, ta oferta nie jest dostępna online.

Aby sprawdzić ceny i kupić skontaktuj się z nami:
801 44 44 00
Lub zostaw swoje dane. Skontaktujemy się z Tobą


Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz. 883 ze zm.) informujemy, iż:
1) administratorem podanych danych osobowych jest Coral Travel Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-676), ul. Postępu 17B;
2) podane dane osobowe są zbierane w celu kontaktu dotyczącego wybranej oferty oraz dla celów marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług administratora, w granicach dozwolonych prawem.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny, na podany przeze mnie numer telefonu, dla celów marketingu bezpośredniego, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 ze zm.).
* - pole wymagane

Chcesz poznać szczegóły oferty? ZOSTAW SWOJE DANE, SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny, na podany przeze mnie numer telefonu, dla celów marketingu bezpośredniego, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 ze zm.).
* - pole wymagane

Chcesz poznać szczegóły oferty? ZOSTAW SWOJE DANE, SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ!

Zgoda na otrzymywanie informacji marketingowych jest dobrowolna. Jeśli chcesz wycofać zgodę, wyślij wiadomość na adres: rodo@coraltravel.pl.
Administratorem danych osobowych jest Coral Travel Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Postępu 17 B. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce prywatności.
* - pole wymagane

Wyślij ofertę do znajomego:

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz. 883 ze zm.) informujemy, iż:
1) administratorem podanych danych osobowych jest Coral Travel Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-676), ul. Postępu 17B;
2) podane dane osobowe są zbierane w celu kontaktu dotyczącego wybranej oferty oraz dla celów marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług administratora, w granicach dozwolonych prawem.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny, na podany przeze mnie numer telefonu, dla celów marketingu bezpośredniego, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 ze zm.).
* - pole wymagane
PRESKIL BEACH RESORT
Mauritius / Mauritius South East Coast

PRESKIL BEACH RESORT - Mauritius / Mauritius South East Coast

Opis hotelu

Ośrodek położony na prywatnym półwyspie, przy pięknej plaży do właściwe miejsce na spokojny wypoczynek. Aktywni goście mogą skorzystać z oferty sportów wodnych, kortów tenisowych czy siłowni a spragnieni relaksu z centrum SPA. Dla dzieci przygotowano m.in zajęcia w miniklubie czy brodzik. Goście będą zachwyceni tropikalną roślinnością a także widokami na Ocean Indyjski.


HOTEL

Kategoria hotelu

Kategoria lokalna hotelu

Data otwarcia:

1998 r. Odnowiony w 2005 r.

Na terenie hotelu: restauracje (4), bar, room service (płatny), pralnia (płatna), centrum biznesowe (płatne), sala konferencyjna, basen.

Pokoje 5 osobowe

INTERNET

  • Wi-Fi w hotelu bezpłatne

PLAŻA

Przy hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, 400 m długości.
Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.


POKOJE

Zlokalizowane są w 11 budynkach:

  • budynek główny (liczba pięter: 3)
  • 10 villi (liczba pięter: 2)

Typy pokoi:

  • Superior Rooms dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny; All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

  • Deluxe Rooms dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny; All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

  • Prestige Rooms dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny, All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Garden Family Rooms dla max. 5 os.: 2 sypialnie, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny, All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

  • Deluxe Family Rooms dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny, All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

  • Junior Suites dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny, All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras


WYŻYWIENIE

  • restauracje (2), 2 restauracje a la carte, bar

Śniadanie i obiadokolacja

  • śniadanie (07:00-10:00) - bezpłatna, obiadokolacja (18:30-22:00) w restauracji Rendez-Vous

All Inclusive (10:00-23:30)

  • śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-15:00), kolacja (18:30-22:00) w restauracji Rendez-Vous
  • obiad (12:30-15:00), kolacja (19:00-22:00) w restauracji przy plaży
  • przekąski i podwieczorek (10:00-23:30)
  • napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

- płatne. Wymagana rezerwacja.

  • "Mosaic" śródziemnomorska
  • "1810" owoce morza


AKTYWNIE I ANIMACYJNIE

W cenie:

  • korty do tenisa ziemnego (2)
  • rakiety i piłki do tenisa ziemnego
  • tenis stołowy
  • badminton
  • siatkówka
  • siatkówka plażowa
  • aerobik
  • siłownia
  • animacje
  • miniboisko do piłki nożnej

Płatne:

  • oświetlenie kortów
  • sporty wodne na plaży
  • centrum SPA
  • masaż
  • sauna
  • łaźnia turecka

Z MYŚLĄ O DZIECIACH Wezyr Family

  • brodzik
  • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-17 lat
  • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
  • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
  • plac zabaw
  • opiekunka dla dzieci (płatna)
  • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

DODATKOWE INFORMACJE

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.


Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
  • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
  • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
  • Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H)
  • Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (BEZPŁATNIE)
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
  • Czy na leżakach są materace? - TAK
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
  • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
  • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
  • Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
  • Czy siłownia jest czynna? - TAK
  • Czy mini klub jest czynny? - TAK
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?
    tak
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?

tak

Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.


USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU

Hotel rodzinny
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Centrum konferencyjne

Aktualizacja z dnia: 12.10.2021 15:56

*Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu. Fotografie pokojów hotelowych mają charakter poglądowy i nie przedstawiają konkretnego pokoju wybranego przez Klienta, a jedynie przykłady dostępnych rodzajów zakwaterowania.
lokalizacja

Lokalizacja

Położony na prywatnym półwyspie, południowo - wschodnie wybrzeże wyspy, 5 km od lotniska na Mauritiusie-MRU. Hotel usytuowany na powierzchni: 35000 m2.

Mauritius

29 zdjęć

Mauritius - raj na Ziemi

Mark Twain twierdził, że „Mauritius został stworzony zanim powstał Raj i posłużył jako model jego budowy”. Białe plaże na skraju tropikalnej dżungli, lazurowy ocean i przezroczyste laguny, jaskrawozielone plantacje trzciny cukrowej oraz herbaty, a także niezwykle stylowe hotele, które oferują wysoką jakość usług to rajski krajobraz Mauritiusa.

Turyści przybywający na wakacje na Mauritius mogą podziwiać przepiękne egzotyczne widoki. Szczególnie interesujący jest górski park krajobrazowy, Domaine du Chausser, Park Chamarel z ziemią mieniącą się kolorami oraz rezerwat ptaków Casela i wodospady Rochester. Mauritius uwielbiany jest także za znakomitą kuchnię pełną owoców morza oraz orientalnych aromatów Azji i Czarnego Lądu, mieszankę religii i świątyń różnych wyznań, a przede wszystkim za autentyczny uśmiech tutejszych mieszkańców, tworzących niezwykle kosmopolityczną i otwartą społeczność.

Geografia i demografia

Mauritius położony jest tuż przy zwrotniku Koziorożca w południowo-zachodniej części Oceanu Indyjskiego, około 900 km od Madagaskaru i 2000 km od południowo-wschodnich wybrzeży Afryki i zajmuje obszar 2040 km2 (45 km szerokości i 65 km długości).

Wyspę odkrytą pięć wieków temu przez Portugalczyków, kolonizowali Francuzi, a później Anglicy. Docierali tu także imigranci z Dalekiego Wschodu, Madagaskaru i Afryki. Dlatego kraj ten jest przedziwną mieszanką nacji, kultur i religii, tworzących wspólny, niespotykany nigdzie klimat. Ponad 1,3 mln społeczeństwo stanowią Hindusi, Kreole, Chińczycy, potomkowie afrykańskich niewolników oraz białych plantatorów i imigrantów. Językiem urzędowym jest angielski.

Klimat i krajobraz

Wszystkie rodzaje klimatu, występujące na wyspie są bardzo łagodne, ciepłe, słoneczne z przelotnymi opadami. Od grudnia do marca, gdy woda jest najbardziej przejrzysta, panują najlepsze warunki do nurkowania. Okres od czerwca do sierpnia jest najlepszym czasem do oddania się szaleństwom surfowania, a od października do kwietnia pojawiają się doskonałe warunki dla dużych połowów.

Mauritius jest wyspą pochodzenia wulkanicznego, obecnie jednak nie występuje tu aktywność sejsmiczna, a rzeźba starych wulkanów została znacznie złagodzona. Na północy Mauritiusu rozciągają się szerokie, płaskie równiny nadbrzeżne, które stopniowo przechodzą w pagórkowate wnętrze wyspy i pasmo wzniesień Port Louis.

Plaże

Mauritius słynie z pięknych śnieżnobiałych plaż, porośniętych wysokimi palmami, które dają schronienie przed mocnym słońcem. 177 km linia brzegowa otoczona jest od strony oceanu niezwykłymi rafami koralowymi oraz lagunami z setką malutkich wysepek. Bardzo popularnym i jednocześnie spokojnym centrum turystycznym jest Flic en Flac. Wejście do oceanu jest bardzo łagodne, woda wyjątkowo przezroczysta i ciepła, dlatego Flic en Flac to idealne miejsce dla dzieci. Najliczniej odwiedzanym i najbardziej gwarnym rejonem wyspy jest Grand Baie - znakomite miejsce dla osób, które preferują wygody i wszelki komfort. Trou aus Biches, leżącą na południe od Grand Baie, to spokojna, czarującą plażą, odpowiednia do nurkowania i leniuchowania. Osobom szukającym oazy ciszy i spokoju, przezroczystego morza i palm polecamy plażę Le Morne.

Zabytki

Poza śnieżnobiałymi plażami i kryształową wodą istnieje naprawdę wiele powodów, dla których warto odwiedzić Mauritius. W 1847 Mauritius został piątym krajem na świecie, wydającym znaczki pocztowe. Dlatego nie tylko filatelistów z pewnością zainteresuje Muzeum Poczty, gdzie znajdują się dwa unikatowe na skalę globu znaczki - Red Penny i Blue Penny. Miłośnicy ptaków powinni udać się do Muzeum Krajoznawczego, gdzie podziwiać można niezwykle wierną rekonstrukcję charakterystycznego wyspiarskiego ptaka - dodo, który w obecnych czasach już nie występuje. Warte odwiedzenia jest Muzeum Fotografii, w którym znajduje się jedna z najstarszych wystaw aparatów fotograficznych i zdjęć wyspy. Niektóre okazy pochodzą jeszcze z czasów kolonialnych. Ponadto każdego turystę zachwyci Plac św. Bissoondayala w Port Louis, gdzie poza siedzibą rządu wyspy znajduje się również majestatyczny pomnik królowej Wiktorii. Jednak to, co najbardziej przyciąga uwagę to prawdziwa mieszanka kulturowa i wyznaniowa. Na jednej uliczce można ujrzeć meczet hinduistyczny, kościół katolicki i chiński dom modlitwy.

Ciekawostki

  • Kiedy wyspa Mauritius została odkryta była domem dla nieznanego wcześniej gatunku ptaków, które Portugalczycy nazwali dodo. Jednakże, do 1681, wszystkie dodo zostały zabite przez osadników lub ich udomowione zwierzęta. Mimo to dodo widnieje w godle państwa.
  • Łacińskie motto państwowe brzmi „Stella Clavisque Maris Indici”, co oznacza gwiazda i klucz Oceanu Indyjskiego.
  • Część zwierząt występujących na wyspie pojawiła się wraz z człowiekiem, np. myszy, szczury, a także sprowadzone przez Holendrów w XVII wieku jelenie.
  • Znajdujące się w stolicy Port Louis budynki Aapravasi Ghat zostały wpisane na Światową Listę Dziedzictwa UNESCO.
  • W 2008 roku Jean-Marie Gustave Le Clézio, obywatel Francji i Mauritiusa został pierwszym w historii wyspy laureatem literackiej Nagrody Nobla.

Wyjątkowe atrakcje

• spacer po Ziemi Siedmiu Kolorów,

• spacer w towarzystwie lwów w Parku Ekologicznym Casela,

• wizyta na farmie żółwi i krokodyli,

• połów ryb na pełnym morzu.

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ OPIEKI POLSKIEGO PRZEWODNIKA ZA OPŁATĄ:

50€/8h

42€/5h

OPŁATA OBEJMUJE:

  • powitanie przez polskiego przewodnika
  • opieka podczas transferu w dniu przyjazdu
  • 1 spotkanie informacyjne
  • pomoc telefoniczna

Informacje praktyczne:

Stolica: Port Louis

Powierzchnia: 2 045 km2

Ludność: 1 365 388

Język: angielski

Napięcie: 240 V (wtyczki brytyjskie)

Waluta: rupia maurytyjska

Depozyt: w hotelach, podczas check-inu w recepcji może być pobierany depozyt od Gości na poczet dodatkowych wydatków. Wysokość depozytu jak również forma jego płatności uzależnione są od standardu hotelu. Szczegółowe informacje uzyskać można w recepcji hotelu oraz u touroperatora przed wylotem.

Przelot: Przelot odbywać się będzie połączeniami rejsowymi.

Przepisy wjazdowe: Od obywateli polskich wjeżdżających na terytorium Mauritiusa nie wymaga się wizy wjazdowej (przy pobytach do 90 dni) o ile spełniają następujące warunki:

  • paszport musi być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu;
  • posiadają bilet powrotny, potwierdzenie rezerwacji miejsca zamieszkania oraz środki niezbędne do utrzymania w okresie pobytu (min. 100 USD/dzień).

Przy przekraczaniu granicy turyści mogą być proszeni o okazanie stosownej do długości planowanego pobytu ilości środków finansowych.

Szczepienia: nie są wymagane. Szczepienia zalecane: wirusowe zapalenie wątroby typu A i B, tężec/błonica, dur brzuszny, żółta febra.

Strefa czasowa: latem +2 godziny a zimą +3 godziny różnicy w stosunku do czasu polskiego.

Rezydent: Na miejscu opieka anglojęzycznego rezydenta lub za opłatą polskojęzycznego.

Ważne: W hali przylotów lotniska MRU (po lewej stronie za odprawą celną) znajduje się stanowisko lokalnego kontrahenta "SOLIS INDIAN OCEAN" i oznaczone jest numerem 19.

 

Brak polskiej placówki dyplomatycznej

Państwo podlega kompetencji terytorialnej Ambasady RP w Nairobi (Kenia).

Pomoc dyplomatyczna i konsularna państw członkowskich UE

ec.europa.eu/consularprotection/content/home_pl

Zgodnie z prawem UE, obywatele polscy przebywający w państwach trzecich (poza UE), w których nie ma polskiej placówki, uprawnieni są do pomocy dyplomatycznej i konsularnej państw członkowskich UE posiadających w danym kraju placówkę, na takich samych warunkach, na jakich państwa te pomagają swoim obywatelom. W celu nawiązania kontaktu z placówką państwa członkowskiego UE, zachęcamy do korzystania z wyszukiwarki na stronie Komisji Europejskiej.

Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Republice Kenii

www.nairobi.msz.gov.pl

W związku z występującymi na świecie licznymi przypadkami rozprzestrzeniania się tropikalnych chorób, uprzejmie informujemy, że wszyscy wyjeżdżający za granicę zobowiązani są do zapoznania się z informacjami nt. aktualnych zagrożeń oraz ewentualnych wymaganych szczepień ochronnych lub profilaktyki antymalarycznej. Aktualne informacje znajdziecie Państwo na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Sanitarnego https://www.gis.gov.pl/dep/?lang=pl&dep=13&id=46

Mauritius South East Coast

11 zdjęć

Wybrzeże Południowo Wschodnie - raj w tropikach

Część wyspy porośnięta bujną, tropikalną roślinnością, jest jednocześnie rajem dla entuzjastów sportów wodnych. W centrum sportów wodnych skorzystać można między innymi z nart wodnych, windsurfingu, kajaków, żeglarstwa, nurkowania, czy też z rejsów prywatną, luksusową łodzią.

Najważniejsze atrakcje:

✔ Centrum sportów wodnych

✔ Perłowy piasek

✔ Tropikalna roślinność

 

Ocena oraz opinie o PRESKIL BEACH RESORT

Opinie nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.
@ Wyślij ofertę

PRESKIL BEACH RESORT

Hotel - zdjęcie główne

Ośrodek położony na prywatnym półwyspie, przy pięknej plaży do właściwe miejsce na spokojny wypoczynek. Aktywni goście mogą skorzystać z oferty sportów wodnych, kortów tenisowych czy siłowni a spragnieni relaksu z centrum SPA. Dla dzieci przygotowano m.in zajęcia w miniklubie czy brodzik. Goście będą zachwyceni tropikalną roślinnością a także widokami na Ocean Indyjski.


HOTEL

Kategoria hotelu

Kategoria lokalna hotelu

Data otwarcia:

1998 r. Odnowiony w 2005 r.

Na terenie hotelu: restauracje (4), bar, room service (płatny), pralnia (płatna), centrum biznesowe (płatne), sala konferencyjna, basen.

Pokoje 5 osobowe

INTERNET

  • Wi-Fi w hotelu bezpłatne

PLAŻA

Przy hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, 400 m długości.
Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.


POKOJE

Zlokalizowane są w 11 budynkach:

  • budynek główny (liczba pięter: 3)
  • 10 villi (liczba pięter: 2)

Typy pokoi:

  • Superior Rooms dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny; All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

  • Deluxe Rooms dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny; All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

  • Prestige Rooms dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny, All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

  • Garden Family Rooms dla max. 5 os.: 2 sypialnie, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny, All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

  • Deluxe Family Rooms dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny, All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

  • Junior Suites dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny, All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras


WYŻYWIENIE

  • restauracje (2), 2 restauracje a la carte, bar

Śniadanie i obiadokolacja

  • śniadanie (07:00-10:00) - bezpłatna, obiadokolacja (18:30-22:00) w restauracji Rendez-Vous

All Inclusive (10:00-23:30)

  • śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-15:00), kolacja (18:30-22:00) w restauracji Rendez-Vous
  • obiad (12:30-15:00), kolacja (19:00-22:00) w restauracji przy plaży
  • przekąski i podwieczorek (10:00-23:30)
  • napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

- płatne. Wymagana rezerwacja.

  • "Mosaic" śródziemnomorska
  • "1810" owoce morza


AKTYWNIE I ANIMACYJNIE

W cenie:

  • korty do tenisa ziemnego (2)
  • rakiety i piłki do tenisa ziemnego
  • tenis stołowy
  • badminton
  • siatkówka
  • siatkówka plażowa
  • aerobik
  • siłownia
  • animacje
  • miniboisko do piłki nożnej

Płatne:

  • oświetlenie kortów
  • sporty wodne na plaży
  • centrum SPA
  • masaż
  • sauna
  • łaźnia turecka

Z MYŚLĄ O DZIECIACH Wezyr Family

  • brodzik
  • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-17 lat
  • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
  • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
  • plac zabaw
  • opiekunka dla dzieci (płatna)
  • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

DODATKOWE INFORMACJE

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.


Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
  • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
  • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
  • Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H)
  • Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (BEZPŁATNIE)
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
  • Czy na leżakach są materace? - TAK
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
  • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
  • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
  • Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
  • Czy siłownia jest czynna? - TAK
  • Czy mini klub jest czynny? - TAK
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?
    tak
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?

tak

Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.


USŁUGI DOSTĘPNE W HOTELU

Hotel rodzinny
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Centrum konferencyjne

Aktualizacja z dnia: 12.10.2021 15:56