w górę w górę

Bezpieczne podróżowanie

Zobacz jak świat, a my razem z nim, przygotowaliśmy się, byś bezpiecznie podróżował zgodnie z nowymi wytycznymi.

Naszym priorytetem jest zapewnienie naszym Klientom oraz Pracownikom najwyższej ochrony. Wraz z naszymi Kontrahentami wprowadziliśmy szereg nowych standardów i środków ochrony zgodnie z zasadami dystansu społecznego oraz standardami higieny i dezynfekcji, rekomendowanymi m.in. przez Światową Organizację Zdrowia, czy Europejskie Centrum Kontroli Chorób.
Nowe standardy bezpieczeństwa i środki ochrony wprowadziliśmy we wszystkich naszych biurach sprzedaży, współpracujących z nami Portach Lotniczych, Liniach Lotniczych oraz Hotelach, zgodnie z wytycznymi, opiniami i sugestiami wiarygodnych instytucji krajowych i międzynarodowych.
icon-1
Kierunek podróży
icon-1
Przed odlotem na lotnisku
icon-2
W samolocie
icon-3
Po przylocie
icon-4
W hotelu
icon-5
Najczęstsze pytania
icon-6
TESTY I KWARANTANNA

PRZED ODLOTEM NA LOTNISKU

Porty lotnicze wprowadziły nowe zasady zgodnie z wytycznymi Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz Głównego Inspektora Sanitarnego:
W swoim planie podróży uwzględnij obecne procedury kontroli zdrowia na lotnisku, dlatego przyjedź na odprawę około 3 godziny przed planowanym wylotem.
Pasażer, który nie będzie stosował się do wymogu właściwego noszenia maseczki ochronnej lub zasłaniania twarzy (zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi EASA) może zostać wyprowadzony z terenu Lotniska przez służby ochrony lub służby państwowe.
UWAGA! Podróżni z objawami choroby covid-19 nie powinni pojawiać się na lotnisku. W przypadku podejrzanego stanu zdrowia, służby lotniskowe mogą niedopuścić podróżnego do odbycia podróży. W przypadku grup pasażerów lub rodzin, które nie mają obowiązku stosowania się do zasady utrzymania dystansu społecznego, w przypadku stwierdzenia u jednej z osób z tych grup podwyższonej temperatury ciała (temp. 38 st. C i powyżej) – cała grupa podlega skierowaniu do weryfikacji medycznej.
Zalecamy wykonanie pomiaru temperatury samodzielnie, przed udaniem się na lotnisko.
Nowe zasady bezpieczeństwa w podróży samolotem >>
Jeśli możesz, odpraw się on-line
Wypełnij oświadczenie o stanie zdrowia
Zgodnie z instrukcją przewoźnika
Noś maseczkę ochronną
Zmieniaj co 4 godziny
Nie zabieraj osób towarzyszących
Ogranicz bagaż podręczny
Zachowaj odstęp 1,5 M
Pomiar temperatury
Dezynfekuj ręce

W samolocie

Wszyscy podróżujący za granicę zobowiązani są wypełnić poniższe deklaracje, które otrzymają od przedstawiciela linii lotniczych:
Wejście do samolotu:
Na pokładzie samolotu i po wylądowaniu:
PROCEDURY ZWIĄZANE Z COVID-19

LINIE REJSOWE obsługujące WYJAZDY EGZOTYCZNE
UWAGA! W przypadku wykrycia objawów choroby u pasażera w czasie lotu, zostanie on odseparowany od reszty i usadowiony na końcu samolotu, z zachowaniem odpowiedniego odstępu. Po wylądowaniu zostanie przebadany przez właścwe służby pod kątem obecności koronawirusa.
Noś maseczkę ochronną
Zmieniaj co 4 godziny
Zachowaj odstęp 1,5 M
Dezynfekuj ręce
Stosuj sie do instrukcji służb lotniskowych i załogi
Ograniczenia serwisu pokładowego
brak ciepłych posiłków, napoje i przekąski serwowane w indywidualnych opakowaniach

Po przylocie

Zobacz film
Noś maseczkę ochronną
Zmieniaj co 4 godziny
Zachowaj odstęp 1,5 M
Dezynfekuj ręce
Bezzwłocznie opuść terminal
Stosuj sie do instrukcji służb lotniskowych i załogi

W hotelu

Aby zapewnić naszym Klientom wakacje, podczas których będą czuć się bezpiecznie i komfortowo, nasi Partnerzy zastosowali nowe standardy higieny w oferowanych przez nas obiektach, uwzględniając procedury i zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dla branży hotelarskiej.
Check-in online
Wiele hoteli umożliwia zameldowanie się bezdotykowe tj. za pośrednictwem strony internetowej danego hotelu.
Dozowniki dezynfekujące
Na terenie hoteli, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny, rozmieszczone są dozowniki do dezynfekcji rąk.
Wycieczki fakultatywne
Odbywać się będą z uwzględnieniem lokalnych wymogów sanitarnych dotyczących transportu w autokarach.
Baseny
Są regularnie czyszczone a ich czas działania może być ograniczony. Godziny działania basenów i aquaparków podane będą w obiekcie hotelowym i są uwarunkowane obłożeniem, jak i sytuacją na miejscu.
Dystans społeczny
W miejscach publicznych jak lobby, restauracje, korytarze goście muszą przestrzegać zasad dystansu społecznego tj. odległość między sobą 1,5 -2 m. Dla wygody Klientów w hotelach dodane zostały niezbędne oznaczenia, wskazówki i powiadomienia zgodnie z zasadami dystansu społecznego.
Rozrywka i aktywności
Atrakcje rozrywkowe mogą mieć ograniczoną formę z zastrzeżeniem limitu gości dla zachowania wymaganego dystansu społecznego. Oferta SPA może być zmodyfikowana i ograniczona oraz przygotowana pod kątem bezpieczeństwa. W każdym hotelu udostępnione będą informacje odnośnie dostępnych form aktywności, należy się z nimi zapoznać po przyjeździe.
Sprzątanie pokoi
Aby zapewnić najlepszy standard higieny i bezpieczeństwa wprowadzone zostały nowe zasady sprzątania w pokojach. Wszystkie będą dokładnie wyczyszczone przed przybyciem gości i te same procedury dezynfekcji będą obowiązywały przy każdej zmianie gości w pokoju.
Restauracje
Funkcjonują w mniejszym obłożeniu z zachowaniem zasad dystansu społecznego, dlatego stoły są ustawione w minimalnej odległości 1,5 metra od siebie i dezynfekowane po zakończonym posiłku. Możliwe są również ograniczenie samoobsługi w restauracjach, przy bufetach i w barach lub ich częściowe zamknięcie.
Niemniej aby zapewnić wystarczającą przestrzeń dla wszystkich gości godziny otwarcia restauracji i innych obiektów hotelowych zostaną wydłużone.
O ile to możliwe, posiłki i napoje będą podawane gościom przez pracowników noszących maski ochronne.
Serwis świadczony w obiektach hotelowych (tj. serwis w pokoju, w barze, w strefach ogólnodostępnych, na plaży) może ulec zmianie i być ograniczany. Decyzję o ograniczeniach podejmowane są na bieżąco przez Zarząd obiektu, w zależności od sugestii i dyrektyw związanych z zasadami dystansu społecznego oraz standardami higieny i dezynfekcji.
Wiele hoteli wprowadziło procedury zgodnie z wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia dla branży hotelarskiej. Dlatego w opisach hoteli przygotowaliśmy dla naszych Klientów specjalną sekcję „Informacje dodatkowe” o zasadach ochrony przed COVID-19*.
*Ze względu na różne przepisy lokalne w krajach, do których organizujemy imprezy turystyczne, zasady funkcjonowania obiektów hotelowych mogą się różnić w zależności od wybranego przez Klienta kierunku podróży oraz obiektu. Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji o kierunku oraz opisu hotelu, do którego się Państwo wybierają.
Wszystkie pojazdy Odeon Tours posiadają Certyfikat Bezpieczna Turystyka rekomendowany przez Turecką Agencję Rozwoju Turystyki i Promocji >>
NASZE WŁASNE HOTELE OTI RESORT
Największy wpływ mamy na własne hotele. I tutaj wdrożyliśmy szereg zabezpieczeń dając Klientom zarówno bezpieczeństwo jak i komfort, by cieszyć się tym wyczekanym czasem – urlopem z widokiem na słońce, morze i radość. Więcej o hotelach OTI RESORT >>

Dbaj o siebie i innych

Wytyczne i procedury w poszczególnych krajach
Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi zachowania i wprowadzonych procedur w kraju, gdzie wybierasz się na wakacje.
Wytyczne sanitarne dla krajów
Dbamy, by Klienci czuli się komfortowo podróżując z Coral Travel Poland. Dopełniamy wszelkich starań, by wakacje były jak najbardziej bezpieczne i beztroskie dla naszych Klientów. W związku z tym prezentujemy aktualne wytyczne oraz zalecenia poszczególnych krajów dotyczące covid-19.

Kierunek podróży

Wymagany test na Covid-19

Zjednoczone
emiraty arabskie

TURCJA
PRZEPISY BEZPIECZEŃSTWA NA LOTNISKU

EGIPT
PRZEPISY BEZPIECZEŃSTWA W HOTELU

Wymagania i zasady dla Podróżujących po Unii Europejskiej: https://reopen.europa.eu/pl
W przypadku podróży do krajów, do których wymagane jest posiadanie wizy turystycznej, zalecamy wcześniejszy zakup wizy online.

Najczęstsze pytania

PRZED WYLOTEM/NA LOTNISKU
Informacje na ten temat zebraliśmy dla Ciebie w sekcji „PRZED ODLOTEM NA LOTNISKU” na stronie www.coraltravel.pl/bezpiecznie-wracamy-do-podrozowania
Wszyscy podróżujący za granicę zobowiązani są wypełnić poniższe deklaracje, które otrzymają od przedstawiciela linii lotniczych, w samolocie: Karta Lokalizacji Pasażera >>
Deklaracja Pasażera Dla Celów Ochrony Zdrowia Publicznego w związku z COVID-19 >> oraz dokumenty wymagane przez Kraj, do którego planujesz podróż. Wymagane dokumenty znajdziesz w sekcji „KIERUNEK PODRÓŻY”, „Przed wylotem/ Na lotnisku” oraz „W kraju” na stronie www.coraltravel.pl/bezpiecznie-wracamy-do-podrozowania
W SAMOLOCIE
Procedury linii lotniczej obsługującej Twój rejs, sprawdzisz w sekcji „W SAMOLOCIE”, „PROCEDURY ZWIĄZANE Z COVID-19” na stronie www.coraltravel.pl/bezpiecznie-wracamy-do-podrozowani
UBEZPIECZENIE
W cenie wyjazdu zawsze wliczony jest pakiet ubezpieczeniowy TRAVEL – BASIC, pokrywający koszty leczenia i transportu do 20 000 EUR. Pakiet ten nie pokrywa kosztów na wypadek zachorowania na Covi-19. Dlatego zalecamy rozszerzenie ubezpieczenia do pakietu OPTIMUM, MAX i MAX PLUS, gdzie koszty leczenia i transportu powstałe na skutek Covid-19, pokrywane są w ramach sumy ubezpieczenia KL odpowiedniego wariantu. Więcej informacji znajdziesz na www.coraltravel.pl/ubezpieczenia-covid-19 lub w Twoim biurze podróży.
W ramach pakietu OPTIMUM, MAX i MAX PLUS pokrywane są koszty leczenia i transportu powstałe na skutek pandemii choroby zakaźnej Covid-19, w ramach sumy ubezpieczenia KL odpowiedniego wariantu. Pakiet ubezpieczeniowy TRAVEL – BASIC – nie uwzględnia kosztów leczenia Covid-19. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.coraltravel.pl/ubezpieczenia-covid-19
Jeżeli wynik testu jest pozytywny, Gość hotelowy przechodzi kwarantannę, o jej długości decydują dedykowane służby (medyczne/sanitarne), na miejscu. Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie w oparciu o informacje z właściwych służb, które informują o możliwości powrotu do kraju. Goście, u których wynik testu wyszedł pozytywny, powtórny test wykonują na swój koszt. Każdy nasz Klient posiadający dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy OPTIMUM, MAX i MAX PLUS w wypadku wykonania powtórnego testu uruchamiana jest ochrona ubezpieczeniowa kosztów leczenia, a co za tym idzie, jeśli kolejne testy będą wymagane – ich koszty zostaną pokryte przez ubezpieczyciela w ramach sumy ubezpieczenia odpowiedniego wariantu
W ramach pakietu OPTIMUM, MAX lub MAX PLUS pokrywane są koszty leczenia i transportu, powstałe na skutek pandemii choroby zakaźnej Covid-19. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.coraltravel.pl/ubezpieczenia-covid-19.
Jeżeli wynik testu jest pozytywny, Klient przechodzi obowiązkową kwarantannę. O jej długości decydują dedykowane służby (medyczne/sanitarne), w miejscu pobytu.
Każde zdarzenie związane z zachorowaniem do dnia zakończenia Imprezy Turystycznej jest objęte ochroną ubezpieczeniową.
Jeżeli przed zakończeniem Imprezy (np.01.02-08.02.2021) Klient wykona test i otrzyma wynik pozytywny co jest równoznaczne z pozostaniem w destynacji, na kwarantannie – zdarzenie to z uwagi na fakt, iż zostało rozpoznane podczas trwania Imprezy jest objęte ochroną ubezpieczeniową, w tym wszelkie zdarzenia związane z chorobą Covid-19. Warunkiem jest wykupienie przez Klienta pakietu ubezpieczeniowego OPTIMUM, MAX lub MAX PLUS.

Jeśli jednak już 09.02.2021 idąc do łazienki poślizgnie się i złamie nogę i będzie konieczna wizyta lekarska oraz założenie gipsu, to zdarzenie to nie jest objęte ochroną ubezpieczeniową. Co oznacza, że w takiej sytuacji każdy Klient pozostający na kwarantannie [dłużej niż pierwotny pobyt] ma obowiązek dokupić nowe ubezpieczenie, na okres pozostania w destynacji od pierwotnej daty zakończenia Imprezy do końca kwarantanny. Ubezpieczenie to będzie pokrywało wszelkie nowe zdarzenia zdrowotne podczas dalszego pobytu.

WAŻNE: W sytuacji konieczności pozostania na kwarantannie po zakończeniu Imprezy, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Opiekunem rezerwacji lub Przedstawicielem Coral Travel Poland i wskazać konieczność dokupienia [przedłużenia] ubezpieczenia. Przedstawiciel Coral Travel Poland poda kwotę ubezpieczenia, a Klient dokona zapłaty tej kwoty, w tytule podając nr rezerwacji oraz numer dodatkowego ubezpieczenia.
KIERUNEK PODRÓŻY
Przygotowaliśmy specjalną sekcję, w której publikujemy wytyczne dla poszczególnych kierunków. Są to informacje oficjalne, pochodzące z rządowych źródeł. Zachęcamy do zapoznania się z nimi podczas planowania wyjazdu www.coraltravel.pl/bezpiecznie-wracamy-do-podrozowania sekcja „KIERUNEK PODRÓŻY”.
Przed wylotem zapoznaj się z wytycznymi dla poszczególnych kierunków wyjazdu na stronie www.coraltravel.pl/bezpiecznie-wracamy-do-podrozowania w sekcji „KIERUNEK PODRÓŻY”.
W HOTELU
Aby zapewnić naszym Klientom wakacje, podczas których będą czuć się bezpiecznie i komfortowo, nasi Partnerzy zastosowali nowe standardy higieny oraz dystansu społecznego w oferowanych przez nas obiektach, uwzględniając procedury i zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dla branży hotelarskiej. W tym celu zapoznaj się informacjami na stronie www.coraltravel.pl/bezpiecznie-wracamy-do-podrozowania w sekcji „W HOTELU” oraz z opisem interesującego Cię hotelu, w sekcji „Informacje dodatkowe”, gdzie znajdziesz wytyczne w kwestii ochrony przed Covid-19 wprowadzone w konkretnym obiekcie.
Informację tę znajdziesz w opisie interesującego Cię hotelu, w sekcji „Informacje dodatkowe”, gdzie znajdziesz wytyczne w kwestii ochrony przed Covid-19, wprowadzone w konkretnym obiekcie.
Restauracje i bary funkcjonują w mniejszym obłożeniu z zachowaniem zasad dystansu społecznego, dlatego stoły są ustawione w minimalnej odległości 1,5 metra od siebie i dezynfekowane po zakończonym posiłku. Możliwe są również ograniczenia samoobsługi w restauracjach, przy bufetach i w barach. O ile to możliwe, posiłki i napoje będą podawane Gościom przez pracowników noszących maski ochronne. Aby zapewnić wystarczającą przestrzeń dla wszystkich Gości godziny otwarcia restauracji i innych obiektów hotelowych zostaną wydłużone.
Baseny są regularnie czyszczone, a ich czas działanie może być ograniczony. Godziny działania basenów i aquaparków podane będą w obiekcie hotelowym i są uwarunkowane obłożeniem, jak i sytuacją na miejscu. Strefy SPA oraz Wellness ze względu na swoją specyfikę mogą być wyłączone lub działać na ograniczonych zasadach.
OPIEKA REZYDENTA/WYCIECZKI
Obsługa rezydenta będzie realizowany zgodnie z dotychczasową praktyką, z uwzględnieniem lokalnych wymogów sanitarnych. Jednocześnie zachęcamy do zainstalowania naszej aplikacji mobilnej – „CORAL TRAVEL POLAND SP Z O O”, zapewniającej dostęp do najważniejszych informacji na miejscu. Znajdziesz ją w App Store lub Google Play.
Odbywać się będą z uwzględnieniem lokalnych wymogów sanitarnych dotyczących transportu w autokarach.

TESTY I KWARANTANNA

Oferta testów RT-PCR dla Klientów Coral Travel Poland:
Planujesz podróż do kraju, w którym wymagany jest dokument poświadczający negatywny wynik testu w kierunku Covid-19. Skorzystaj ze specjalnej oferty testów RT-PCR dla Klientów Coral Travel Poland i leć na beztroskie wakacje!

Zaświadczenie o negatywnym wyniku testu RT-PCR musi być w języku angielskim.

Laboratorium Genetycznym Gyncentrum:
Badanie komercyjne RT-PCR wymaz w kierunku Covid-19 z zaświadczeniem w języku angielskim dla Klientów Coral Travel Poland w cenie 249 zł oraz Covid-19 test antygenowy w języku polskim lub angielskim w cenie 129 zł w punktach Laboratorium Genetycznym Gyncentrum.
JAK SKORZYSTAĆ ZE SPECJALNEJ CENY NA BADANIE?
Wejdź na stronę https://covid19.gyncentrum.pl/badanie-prywatne-wstep (zakładka Test indywidualny). Wybierz opcję TEST RT-PCR lub test antygenowy i wypełnij formularz:
  1. Aby skorzystać z specjalnej ceny wybierz Przelew online - PRZELEWY24 i wpisz kod: coralovelato2021!
  2. Dokonaj płatności za badanie.
  3. Udaj się do najbliższego punktu drive-thru Gyncentrum.
  4. Wykonaj badanie bez wysiadania z auta.
  5. Odbierz wynik online w ciągu 24h lub w przypadku testu antygenowego do 1h.
ALAB Laboratoria:
Badanie komercyjne RT-PCR wymaz w kierunku Covid-19, z zaświadczeniem w języku angielskim dla Klientów Coral Travel Poland w cenie 269 zł oraz Covid test antygenowy języku polskim lub angielskim w cenie 97 zł , w punktach ALAB laboratoria po okazaniu umowy z Coral Travel Poland lub rezerwacji dodanej do aplikacji mobilnej Coral Travel Poland Sp.zo.o.
W celu zapisania się na wymaz prosimy o zapisy online www.alablaboratoria.pl/rezerwacja
Promocyjna cena obowiązuje do 31 sierpnia 2021.
Diagnostyka:
Badanie komercyjne w kierunku Covid-19 bez oraz z zaświadczeniem w języku angielskim dla Klientów Coral Travel Poland, w wybranych punktach laboratorium Diagnostyka. Kod rabatowy do wyświetlenia na poniższe badanie dostępny będzie po uprzednim zalogowaniu się i dodaniu Imprezy Turystycznej lub/i Usługi Turystycznej w Strefie Klienta pod adresem www.coraltravel.pl/client/login
a) Test antygenowy bez zaświadczenia: 70 zł/os.
b) Test antygenowy z zaświadczeniem: 100 zł/os.
c) Test RT-PCR z zaświadczeniem: 250 zł/os.
JAK SKORZYSTAĆ ZE SPECJALNEJ CENY NA TESTY:
Wejdź na stronę:
a) Test antygenowy bez zaświadczenia
b) Test antygenowy z zaświadczeniem
c) Test RT-PCR z zaświadczeniem
  • Wybierz punkt pobrań,
  • Dodaj badanie do „KOSZYKA”, następnie wejdź „ DO KOSZYKA” i „PRZEJDŹ DO ZAMÓWIENIA”,
  • Wprowadź kod rabatowy na badanie (wyświetlony w Strefie Klienta), pod ceną, w miejscu „Łączna kwota” i wybierz „ZASTOSUJ”, cena badania zostanie pomniejszona o kwotę rabatu, a następnie „PRZEJDŹ DO KASY” i postępuj zgodnie z bieżącymi komunikatami na stronie sklepu laboratorium DIAGNOSTYKA.
  • Na badanie należy zabrać aktualny dokument tożsamości, którym Uczestnik wylegitymuje się podczas odprawy lotniskowej (dowód osobisty lub paszport według przepisów wjazdowych kraju docelowego).
Kody rabatowe działają wyłącznie w e-sklepie laboratorium DIAGNOSTYKA.
KWARANTANNA:
Zwolnione z kwarantanny po przybyciu do Polski są:
  • Osoby zaszczepione na COVID-19. Dotyczy to osób, którym wystawiono zaświadczenie o wykonaniu szczepienia ochronnego szczepionką, która została dopuszczona do obrotu w Unii Europejskiej. Pamiętaj! Pełne szczepienie będzie uznawane 14 dni po zakończeniu procesu szczepienia. Certyfikat szczepienia pobierzesz z Internetowego Konta Pacjenta zakładka Certyfikaty - Pobierz kod QR,
  • Osoby, które przebyły zakażenie na COVID-19 (tzw. ozdrowieńcy), nie później niż 6 miesięcy przed dniem przekroczenia granicy PR. Ozdrowieńcy muszą okazać dokument, potwierdzający przebycie choroby, wystawiony w języku polskim lub angielskim. Certyfikat ozdrowienia pobierzesz z Internetowego Konta Pacjenta zakładka Certyfikaty - Pobierz kod QR,
  • Kwarantanna nie będzie obowiązywała dzieci do 12. roku życia podróżujących pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepionymi przeciwko COVID-19.

  • Zasady dla podróżnych przybywających do Polski z państw członkowskich Unii Europejskiej, ze strefy Schengen oraz z Turcji
  • Przedstawią negatywny wynik testu na COVID-19, poświadczony unijnym cyfrowym zaświadczeniem COVID w języku polskim lub angielskim. Test musi być wykonany nie wcześniej niż 48 godzin przed przekroczeniem granicy

  • Podróżni, na których została nałożona kwarantanna, będą mogli do 48h po przekroczeniu granicy wykonać test, którego negatywny wynik zwolni z kwarantanny:
  • Rodzaj testu: RT-PCR lub antygenowy wykonany przez laboratorium wpisane na listę laboratoriów COVID https://www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid
  • Testy nie są finansowane ze środków publicznych.

  • Powyższe zasady dotyczą osób podróżujących z:
  • Państw członkowskich Unii Europejskiej: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry i Włochy,
  • 4 państwa spoza UE, które należą do strefy Schengen – Szwajcaria, Islandia, Norwegia i Liechtenstein,
  • Z Turcji, z którą zostało zawarte specjalne porozumienie.

  • Zasady dla podróżnych przybywających do Polski spoza Unii Europejskiej, spoza strefy Schengen oraz spoza Turcji
    Podróżni, którym została nałożona kwarantanna w Polsce, będą mogli najwcześniej w 8 dniu - licząc od dnia następującego po dniu przekroczenia granicy - wykonać test, którego negatywny wynik zwolni z kwarantanny. Przy obliczaniu 7-dniowego terminu kwarantanny, którego upływ uprawnia do wykonania, w ósmej dobie, testu diagnostycznego - nie uwzględnia się dnia, w którym nastąpiło przekroczenie granicy RP).

    Przykład: Jeśli przekroczyłeś granicę Polski 1 lipca to 9 lipca możesz wykonać test zwalniający Cię z kwarantanny.

  • Rodzaj testu: RT-PCR lub antygenowy wykonany przez laboratorium wpisane na listę laboratoriów COVID https://www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid
  • Testy nie są finansowane ze środków publicznych.

  • Ważne! Osoby, które po przylocie przebywają na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie dłużej niż 24 godziny i posiadają bilet lotniczy potwierdzający wylot z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w ciągu 24 godzin są zwolnione z obowiązku odbycia kwarantanny.

    Karta lokalizacji
    Od 17 lipca osoba przekraczająca granicę państwową RP samolotem - przed dokonaniem odprawy - wypełnia kartę lokalizacji podróżnego w postaci elektronicznej (https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home) w systemie teleinformatycznym, a w przypadku braku takiej możliwości – kartę lokalizacji podróżnego w postaci papierowej przekazaną przez personel pokładowy.

    Unijne cyfrowe zaświadczenie COVID
    Unijne cyfrowe zaświadczenie COVID wydaje Ministerstwo Zdrowia. Zaświadczenie o wykonaniu szczepień jest wystawiane:
      1. W postaci elektronicznej,
      2. W postaci papierowej;
  • Przez podmioty przeprowadzające szczepienia ochronne przeciwko COVID-19,
  • Przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej lub pielęgniarkę podstawowej opieki zdrowotnej.

  • Szczegółowe informacje na temat Unijnego Certyfikatu COVID.

    Sprawdź na stronie Straży Granicznej kto jest zwolniony z kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.

    Ze względu na dynamiczną sytuację i częstotliwość zmian dotyczących procedur podróżowania prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych wymogów dotyczących kwarantanny na Serwisie RP w sekcji KWARANTANNA.

    Testy dla przylatujących z zagranicy wykonasz na lotniskach: w Katowicach, Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu, Bydgoszczy, Krakowie, Szczecinie i Łodzi. Sprawdź szczegóły dotyczące testów na poszczególnych lotniskach:

    KATOWICE >> WARSZAWA >> POZNAŃ >> GDAŃSK >> WROCŁAW >> BYDGOSZCZ >> KRAKÓW >> SZCZECIN >> ŁÓDŹ >>

    Coral Travel Poland zaufanie, pewność, bezpieczeństwo

    Należymy do grupy OTI Holding, która wciągu 27 lat wypracowała sobie pozycję jednego ze światowych liderów branży turystycznej. Z jej usług skorzystało ponad 25 milionów klientów, w 40 krajach świata. W Polsce funkcjonujemy od 21 lat. Przez 15 lat pod marką Wezyr Holidays, a od 2014 jako Coral Travel Poland po połączeniu dwóch marek Grupy OTI funkcjonujących na polskim rynku. Dziś jesteśmy jednym z największych biur podróży w Polsce i jedną ze 100 największych firm w Polsce.

    TURYSTYCZNY FUNDUSZ GWARANCYJNY

    Wszyscy nasi Klienci są zabezpieczeni przez I filar zabezpieczenia finansowego imprez turystycznych - Gwarancję Ubezpieczeniową oraz II filar - Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 26 listopada 2016r (Dz.U. z 2016 r. poz. 1334). Każda impreza turystyczna organizowana przez Coral Travel Poland zawiera wliczoną w cenę imprezy, składkę TFG, która pokrywa koszt powrotu Klientów z imprezy turystycznej do Polski lub w przypadku jej przerwania, czy niezrealizowania imprezy, wypłaca również zwrot kosztów, gdy biuro podróży utraci płynność finansową.
    Turystyczny Fundusz Gwarancyjny jest stuprocentowym zabezpieczeniem wystawionych Klientom voucherów, za anulowane imprezy turystyczne, w związku z wstrzymaniem międzynarodowego ruchu lotniczego, spowodowanego przez pandemię covid-19.

    Dla bezpieczeństwa naszych Klientów poszerzyliśmy również ofertę ubezpieczeń na wypadek skutków pandemii covid-19.