w górę w górę

Bezpieczne podróżowanie

Zobacz jak świat, a my razem z nim, przygotowaliśmy się, byś bezpiecznie podróżował zgodnie z nowymi wytycznymi.

Znowu możemy powitać dni, kiedy będziemy cieszyć się morzem, słońcem, relaksem dzieląc się ciepłym i szczerym uśmiechem. Jesteśmy pełni entuzjazmu na myśl o ponownym spotkaniu. Dlatego niestrudzenie, pracujemy nad tym, by Państwa wakacje były bezpieczne i komfortowe.
Naszym priorytetem jest zapewnienie naszym Klientom oraz Pracownikom najwyższej ochrony. Wraz z naszymi Kontrahentami wprowadziliśmy szereg nowych standardów i środków ochrony zgodnie z zasadami dystansu społecznego oraz standardami higieny i dezynfekcji, rekomendowanymi m.in. przez Światową Organizację Zdrowia, czy Europejskie Centrum Kontroli Chorób.
Nowe standardy bezpieczeństwa i środki ochrony wprowadziliśmy we wszystkich naszych biurach sprzedaży, współpracujących z nami Portach Lotniczych, Liniach Lotniczych oraz Hotelach, zgodnie z wytycznymi, opiniami i sugestiami wiarygodnych instytucji krajowych i międzynarodowych.
icon-1
Kierunek podróży
icon-1
Przed odlotem na lotnisku
icon-2
W samolocie
icon-3
Po przylocie
icon-4
W hotelu
icon-4
Najczęstsze pytania

PRZED ODLOTEM NA LOTNISKU

Porty lotnicze wprowadziły nowe zasady zgodnie z wytycznymi Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz Głównego Inspektora Sanitarnego:
W swoim planie podróży uwzględnij obecne procedury kontroli zdrowia na lotnisku, dlatego przyjedź na odprawę około 3 godziny przed planowanym wylotem.
Pasażer, który nie będzie stosował się do wymogu właściwego noszenia maseczki ochronnej lub zasłaniania twarzy (zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi EASA) może zostać wyprowadzony z terenu Lotniska przez służby ochrony lub służby państwowe.
UWAGA! Podróżni z objawami choroby covid-19 nie powinni pojawiać się na lotnisku. W przypadku podejrzanego stanu zdrowia, służby lotniskowe mogą niedopuścić podróżnego do odbycia podróży. W przypadku grup pasażerów lub rodzin, które nie mają obowiązku stosowania się do zasady utrzymania dystansu społecznego, w przypadku stwierdzenia u jednej z osób z tych grup podwyższonej temperatury ciała (temp. 38 st. C i powyżej) – cała grupa podlega skierowaniu do weryfikacji medycznej.
Zalecamy wykonanie pomiaru temperatury samodzielnie, przed udaniem się na lotnisko.
Nowe zasady bezpieczeństwa w podróży samolotem >>
Jeśli możesz, odpraw się on-line
Wypełnij oświadczenie o stanie zdrowia
Zgodnie z instrukcją przewoźnika
Noś maseczkę ochronną
Zmieniaj co 4 godziny
Nie zabieraj osób towarzyszących
Ogranicz bagaż podręczny
Zachowaj odstęp 1,5 M
Pomiar temperatury
Dezynfekuj ręce

W samolocie

Wszyscy podróżujący za granicę zobowiązani są wypełnić poniższe deklaracje, które otrzymają od przedstawiciela linii lotniczych:
Wejście do samolotu:
Na pokładzie samolotu i po wylądowaniu:
PROCEDURY ZWIĄZANE Z COVID-19

LINIE REJSOWE obsługujące WYJAZDY EGZOTYCZNE
UWAGA! W przypadku wykrycia objawów choroby u pasażera w czasie lotu, zostanie on odseparowany od reszty i usadowiony na końcu samolotu, z zachowaniem odpowiedniego odstępu. Po wylądowaniu zostanie przebadany przez właścwe służby pod kątem obecności koronawirusa.
Noś maseczkę ochronną
Zmieniaj co 4 godziny
Zachowaj odstęp 1,5 M
Dezynfekuj ręce
Stosuj sie do instrukcji służb lotniskowych i załogi
Ograniczenia serwisu pokładowego
brak ciepłych posiłków, napoje i przekąski serwowane w indywidualnych opakowaniach

Po przylocie

Zobacz film
Noś maseczkę ochronną
Zmieniaj co 4 godziny
Zachowaj odstęp 1,5 M
Dezynfekuj ręce
Bezzwłocznie opuść terminal
Stosuj sie do instrukcji służb lotniskowych i załogi

W hotelu

Aby zapewnić naszym Klientom wakacje, podczas których będą czuć się bezpiecznie i komfortowo, nasi Partnerzy zastosowali nowe standardy higieny w oferowanych przez nas obiektach, uwzględniając procedury i zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dla branży hotelarskiej.
Check-in online
Wiele hoteli umożliwia zameldowanie się bezdotykowe tj. za pośrednictwem strony internetowej danego hotelu.
Dozowniki dezynfekujące
Na terenie hoteli, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny, rozmieszczone są dozowniki do dezynfekcji rąk.
Wycieczki fakultatywne
Odbywać się będą z uwzględnieniem lokalnych wymogów sanitarnych dotyczących transportu w autokarach.
Baseny
Są regularnie czyszczone a ich czas działania może być ograniczony. Godziny działania basenów i aquaparków podane będą w obiekcie hotelowym i są uwarunkowane obłożeniem, jak i sytuacją na miejscu.
Dystans społeczny
W miejscach publicznych jak lobby, restauracje, korytarze goście muszą przestrzegać zasad dystansu społecznego tj. odległość między sobą 1,5 -2 m. Dla wygody Klientów w hotelach dodane zostały niezbędne oznaczenia, wskazówki i powiadomienia zgodnie z zasadami dystansu społecznego.
Rozrywka i aktywności
Atrakcje rozrywkowe mogą mieć ograniczoną formę z zastrzeżeniem limitu gości dla zachowania wymaganego dystansu społecznego. Oferta SPA może być zmodyfikowana i ograniczona oraz przygotowana pod kątem bezpieczeństwa. W każdym hotelu udostępnione będą informacje odnośnie dostępnych form aktywności, należy się z nimi zapoznać po przyjeździe.
Sprzątanie pokoi
Aby zapewnić najlepszy standard higieny i bezpieczeństwa wprowadzone zostały nowe zasady sprzątania w pokojach. Wszystkie będą dokładnie wyczyszczone przed przybyciem gości i te same procedury dezynfekcji będą obowiązywały przy każdej zmianie gości w pokoju.
Restauracje
Funkcjonują w mniejszym obłożeniu z zachowaniem zasad dystansu społecznego, dlatego stoły są ustawione w minimalnej odległości 1,5 metra od siebie i dezynfekowane po zakończonym posiłku. Możliwe są również ograniczenie samoobsługi w restauracjach, przy bufetach i w barach lub ich częściowe zamknięcie.
Niemniej aby zapewnić wystarczającą przestrzeń dla wszystkich gości godziny otwarcia restauracji i innych obiektów hotelowych zostaną wydłużone.
O ile to możliwe, posiłki i napoje będą podawane gościom przez pracowników noszących maski ochronne.
Serwis świadczony w obiektach hotelowych (tj. serwis w pokoju, w barze, w strefach ogólnodostępnych, na plaży) może ulec zmianie i być ograniczany. Decyzję o ograniczeniach podejmowane są na bieżąco przez Zarząd obiektu, w zależności od sugestii i dyrektyw związanych z zasadami dystansu społecznego oraz standardami higieny i dezynfekcji.
Wiele hoteli wprowadziło procedury zgodnie z wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia dla branży hotelarskiej. Dlatego w opisach hoteli przygotowaliśmy dla naszych Klientów specjalną sekcję „Informacje dodatkowe” o zasadach ochrony przed COVID-19*.
*Ze względu na różne przepisy lokalne w krajach, do których organizujemy imprezy turystyczne, zasady funkcjonowania obiektów hotelowych mogą się różnić w zależności od wybranego przez Klienta kierunku podróży oraz obiektu. Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji o kierunku oraz opisu hotelu, do którego się Państwo wybierają.
Wszystkie pojazdy Odeon Tours posiadają Certyfikat Bezpieczna Turystyka rekomendowany przez Turecką Agencję Rozwoju Turystyki i Promocji >>
NASZE WŁASNE HOTELE OTI RESORT
Największy wpływ mamy na własne hotele. I tutaj wdrożyliśmy szereg zabezpieczeń dając Klientom zarówno bezpieczeństwo jak i komfort, by cieszyć się tym wyczekanym czasem – urlopem z widokiem na słońce, morze i radość. Więcej o hotelach OTI RESORT >>

Dbaj o siebie i innych

Wytyczne i procedury w poszczególnych krajach
Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi zachowania i wprowadzonych procedur w kraju, gdzie wybierasz się na wakacje.
Wytyczne sanitarne dla krajów
Dbamy, by Klienci czuli się komfortowo podróżując z Coral Travel Poland. Dopełniamy wszelkich starań, by wakacje były jak najbardziej bezpieczne i beztroskie dla naszych Klientów. W związku z tym prezentujemy aktualne wytyczne oraz zalecenia poszczególnych krajów dotyczące covid-19.

Kierunek podróży

Wymagany test na Covid-19

Zjednoczone
emiraty arabskie

TURCJA
PRZEPISY BEZPIECZEŃSTWA NA LOTNISKU

EGIPT
PRZEPISY BEZPIECZEŃSTWA W HOTELU

Wymagania i zasady dla Podróżujących po Unii Europejskiej: https://reopen.europa.eu/pl
W przypadku podróży do krajów, do których wymagane jest posiadanie wizy turystycznej, zalecamy wcześniejszy zakup wizy online.

Najczęstsze pytania

PRZED WYLOTEM/NA LOTNISKU
Informacje na ten temat zebraliśmy dla Ciebie w sekcji „PRZED ODLOTEM NA LOTNISKU” na stronie www.coraltravel.pl/bezpiecznie-wracamy-do-podrozowania
Wszyscy podróżujący za granicę zobowiązani są wypełnić poniższe deklaracje, które otrzymają od przedstawiciela linii lotniczych, w samolocie: Karta Lokalizacji Pasażera >>
Deklaracja Pasażera Dla Celów Ochrony Zdrowia Publicznego w związku z COVID-19 >> oraz dokumenty wymagane przez Kraj, do którego planujesz podróż. Wymagane dokumenty znajdziesz w sekcji „KIERUNEK PODRÓŻY”, „Przed wylotem/ Na lotnisku” oraz „W kraju” na stronie www.coraltravel.pl/bezpiecznie-wracamy-do-podrozowania
W SAMOLOCIE
Bagaż podręczny ograniczony jest do damskiej torebki, torby podręcznej, laptopa czy akcesoriów niezbędnych dla dziecka. Wszelkie większe bagaże będą oddawane do głównego luku bagażowego lub nie będą akceptowane przez przewoźnika. Rekomenduje się zmniejszenie bagażu podręcznego do minimum.
Procedury linii lotniczej obsługującej Twój rejs, sprawdzisz w sekcji „W SAMOLOCIE”, „PROCEDURY ZWIĄZANE Z COVID-19” na stronie www.coraltravel.pl/bezpiecznie-wracamy-do-podrozowani
UBEZPIECZENIE
W cenie wyjazdu zawsze wliczony jest pakiet ubezpieczeniowy TRAVEL – BASIC, pokrywający koszty leczenia i transportu do 20 000 EUR. Pakiet ten nie pokrywa kosztów na wypadek zachorowania na Covi-19. Dlatego zalecamy rozszerzenie ubezpieczenia do pakietu OPTIMUM, MAX i MAX PLUS, gdzie koszty leczenia i transportu powstałe na skutek Covid-19, pokrywane są w ramach sumy ubezpieczenia KL odpowiedniego wariantu. Więcej informacji znajdziesz na www.coraltravel.pl/ubezpieczenia-covid-19 lub w Twoim biurze podróży.
W ramach pakietu OPTIMUM, MAX i MAX PLUS pokrywane są koszty leczenia i transportu powstałe na skutek pandemii choroby zakaźnej Covid-19, w ramach sumy ubezpieczenia KL odpowiedniego wariantu. Pakiet ubezpieczeniowy TRAVEL – BASIC – nie uwzględnia kosztów leczenia Covid-19. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.coraltravel.pl/ubezpieczenia-covid-19
Jeżeli wynik testu jest pozytywny, Gość hotelowy przechodzi kwarantannę, o jej długości decydują dedykowane służby (medyczne/sanitarne), na miejscu. Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie w oparciu o informacje z właściwych służb, które informują o możliwości powrotu do kraju. Goście, u których wynik testu wyszedł pozytywny, powtórny test wykonują na swój koszt. Każdy nasz Klient posiadający dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy OPTIMUM, MAX i MAX PLUS w wypadku wykonania powtórnego testu uruchamiana jest ochrona ubezpieczeniowa kosztów leczenia, a co za tym idzie, jeśli kolejne testy będą wymagane – ich koszty zostaną pokryte przez ubezpieczyciela w ramach sumy ubezpieczenia odpowiedniego wariantu
KIERUNEK PODRÓŻY
Przygotowaliśmy specjalną sekcję, w której publikujemy wytyczne dla poszczególnych kierunków. Są to informacje oficjalne, pochodzące z rządowych źródeł. Zachęcamy do zapoznania się z nimi podczas planowania wyjazdu www.coraltravel.pl/bezpiecznie-wracamy-do-podrozowania sekcja „KIERUNEK PODRÓŻY”.
Przed wylotem zapoznaj się z wytycznymi dla poszczególnych kierunków wyjazdu na stronie www.coraltravel.pl/bezpiecznie-wracamy-do-podrozowania w sekcji „KIERUNEK PODRÓŻY”.
W HOTELU
Aby zapewnić naszym Klientom wakacje, podczas których będą czuć się bezpiecznie i komfortowo, nasi Partnerzy zastosowali nowe standardy higieny oraz dystansu społecznego w oferowanych przez nas obiektach, uwzględniając procedury i zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dla branży hotelarskiej. W tym celu zapoznaj się informacjami na stronie www.coraltravel.pl/bezpiecznie-wracamy-do-podrozowania w sekcji „W HOTELU” oraz z opisem interesującego Cię hotelu, w sekcji „Informacje dodatkowe”, gdzie znajdziesz wytyczne w kwestii ochrony przed Covid-19 wprowadzone w konkretnym obiekcie.
Informację tę znajdziesz w opisie interesującego Cię hotelu, w sekcji „Informacje dodatkowe”, gdzie znajdziesz wytyczne w kwestii ochrony przed Covid-19, wprowadzone w konkretnym obiekcie.
Restauracje i bary funkcjonują w mniejszym obłożeniu z zachowaniem zasad dystansu społecznego, dlatego stoły są ustawione w minimalnej odległości 1,5 metra od siebie i dezynfekowane po zakończonym posiłku. Możliwe są również ograniczenia samoobsługi w restauracjach, przy bufetach i w barach. O ile to możliwe, posiłki i napoje będą podawane Gościom przez pracowników noszących maski ochronne. Aby zapewnić wystarczającą przestrzeń dla wszystkich Gości godziny otwarcia restauracji i innych obiektów hotelowych zostaną wydłużone.
Baseny są regularnie czyszczone, a ich czas działanie może być ograniczony. Godziny działania basenów i aquaparków podane będą w obiekcie hotelowym i są uwarunkowane obłożeniem, jak i sytuacją na miejscu. Strefy SPA oraz Wellness ze względu na swoją specyfikę mogą być wyłączone lub działać na ograniczonych zasadach.
OPIEKA REZYDENTA/WYCIECZKI
Obsługa rezydenta będzie realizowany zgodnie z dotychczasową praktyką, z uwzględnieniem lokalnych wymogów sanitarnych. Jednocześnie zachęcamy do zainstalowania naszej aplikacji mobilnej – „CORAL TRAVEL POLAND SP Z O O”, zapewniającej dostęp do najważniejszych informacji na miejscu. Znajdziesz ją w App Store lub Google Play.
Odbywać się będą z uwzględnieniem lokalnych wymogów sanitarnych dotyczących transportu w autokarach.

Coral Travel Poland zaufanie, pewność, bezpieczeństwo

Należymy do grupy OTI Holding, która wciągu 27 lat wypracowała sobie pozycję jednego ze światowych liderów branży turystycznej. Z jej usług skorzystało ponad 25 milionów klientów, w 40 krajach świata. W Polsce funkcjonujemy od 21 lat. Przez 15 lat pod marką Wezyr Holidays, a od 2014 jako Coral Travel Poland po połączeniu dwóch marek Grupy OTI funkcjonujących na polskim rynku. Dziś jesteśmy jednym z największych biur podróży w Polsce i jedną ze 100 największych firm w Polsce.

TURYSTYCZNY FUNDUSZ GWARANCYJNY

Wszyscy nasi Klienci są zabezpieczeni przez I filar zabezpieczenia finansowego imprez turystycznych - Gwarancję Ubezpieczeniową oraz II filar - Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 26 listopada 2016r (Dz.U. z 2016 r. poz. 1334). Każda impreza turystyczna organizowana przez Coral Travel Poland zawiera wliczoną w cenę imprezy, składkę TFG, która pokrywa koszt powrotu Klientów z imprezy turystycznej do Polski lub w przypadku jej przerwania, czy niezrealizowania imprezy, wypłaca również zwrot kosztów, gdy biuro podróży utraci płynność finansową.
Turystyczny Fundusz Gwarancyjny jest stuprocentowym zabezpieczeniem wystawionych Klientom voucherów, za anulowane imprezy turystyczne, w związku z wstrzymaniem międzynarodowego ruchu lotniczego, spowodowanego przez pandemię covid-19.

Dla bezpieczeństwa naszych Klientów poszerzyliśmy również ofertę ubezpieczeń na wypadek skutków pandemii covid-19.