CORAL TRAVEL POLAND – 23 LATA W POLSCE W TYM 15 LAT JAKO WEZYR HOLIDAYS

Jesteśmy jednym z czterech największych touroperatorów w Polsce. Powstaliśmy w 1999 roku. Pod obecną marką funkcjonujemy od chwili połączenia dwóch marek Grupy OTI Holding na polskim rynku: Wezyr Holidays i Coral Travel Poland. To połączenie 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym, polskim rynku z międzynarodową wiedzą i siłą Coral Travel Poland. Synergia rozwoju i działania scalone pod wspólną marką to wiele korzyści dla klientów, przede wszystkim bogatsza oferta oraz obsługa i serwis pod kontrolą. Kilka faktów o nas:

  • proponujemy wakacje czarterowe do 15 kierunków z wylotami z 12 lotnisk lokalnych w Polsce,
  • jesteśmy specjalistami na kierunku Turcja, gdzie w szczycie sezonu latamy tam codziennie z Warszawy, Poznania, Wrocławia i Katowic,
  • blisko 40% wszystkich polskich turystów spędzających zorganizowane wakacje w Turcji to Klienci Coral Travel Poland,
  • nieustannie wzbogacamy swoją ofertę o nowe produkty i obecnie proponujemy, obok Turcji, która jest kierunkiem flagowym, Grecję, Hiszpanię, Bułgarię, Egipt, Tunezję oraz kraje egzotyczne, takie jak Dominikana, Kuba, Tajlandia, Mauritius czy Zjednoczone Emiraty Arabskie,
  • jesteśmy coraz bliżej naszych Klientów rozszerzając siatkę punktów sprzedaży w całej Polsce i dzisiaj mamy 150 autoryzowanych biur podróży, 52 salony własne i franczyzowe oraz współpracujemy z 2000 biur agencyjnych w całej Polsce, lista biur >>
  • posiadamy kapitał zakładowy 20 mln złotych,
  • mamy wykupioną gwarancją ubezpieczeniową 270 000 000 złotych dając naszym Klientom pewność i bezpieczeństwo wakacji,
  • od 2010 r posiadamy akredytowany certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001: 2015 i z powodzeniem kontynuujemy akredytację.
coral_travel_wezyr_holidays_22_lata_w_polsce kapital_zakladowy_20_mln coral_travel_poland_lider_wakacji_w_turcji

OTI HOLDING – 30 MLN KLIENTÓW W 40 KRAJACH ŚWIATA

Jako Coral Travel Poland jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu turystycznego OTI Holding, który w ciągu 30 lat wypracował sobie pozycję jednego ze światowych liderów branży turystycznej. Kilka faktów o OTI Holding:

  • zorganizował wyjazdy dla ponad 30 milionów klientów,
  • obsługuje turystykę w 90 regionach w 40 krajach świata na 5 kontynentach za pośrednictwem 7 000 kadry specjalistów,
  • prowadzi działalność w zakresie wycieczek, biur podróży, zakwaterowania, lotnictwa cywilnego i stref bezpieczeństwa,
  • zarządza własnymi firmami w zakresie operacji turystycznych pod marką Coral Travel w 7 krajach (również w Polsce), a także w obszarze usług związanych z obsługą ruchu przychodzącego pod marką ODEON Tours w Turcji, Egipcie, Tajlandii, Wietnamie, Hiszpanii, Grecji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich,
  • wciąż rozwija sieć własnych hoteli pod marką OTI Hotels & Resorts International, w Turcji i Egipcie. Obecnie jest ich 20. Wśród nich obiekty, które otrzymują najwyższe noty i najlepsze opinie Gości,
  • inwestuje w turystykę dzięki swojej innowacyjnej wizji i zrozumieniu jakości od 1992 roku, kiedy to wszedł do sektora turystyki,
  • zdobywa prestiżowe nagrody, m.in. w 2019 r podczas „HIB Service Export Awards” I miejsce w kategorii ,,Usługa biura Podróży’’ zajął ODEON Tours a sam OTI Holding zajął III. miejsce w kategorii „Finanse, ubezpieczenia i inne usługi finansowe”, za co nagrodę wręczył Prezydent Republiki Turcji - Recep Tayyip Erdoğan.

Bezpieczeństwo i rzetelność

  • mamy wszystkie zabezpieczenia prawne i finansowe wymagane ustawą o usługach turystycznych,
  • posiadamy gwarancję ubezpieczeniową na kwotę 270 000 000 zł – to dla naszych klientów zabezpieczenie przed utratą wniesionych wpłat oraz pewność, że zawsze bezpiecznie wrócą do domu (sprawdź gwarancję 2022/2023),
  • otrzymujemy liczne certyfikaty potwierdzające naszą rzetelność (zobacz "certyfikat PIT", "solidna firma"),
  • wszyscy nasi klienci ubezpieczani są w Towarzystwie ERGO Reiseversicherung AG z siedzibą w Monachium działająca przez Oddział w Polsce, które gwarantuje podstawowy pakiet ubezpieczeń w zakresie kosztów leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków i bagażu podróżnego. Zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą o usługach turystycznych, na rzecz klientów Coral Travel Poland wykupione zostało ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
  • rzetelnie informujemy o warunkach uczestnictwa (zobacz warunki uczestnictwa), prezentujemy pełne ceny ofert, łącznie z podatkami, opłatami lotniskowymi i ubezpieczeniem podstawowym.

Każdy szczegół pod kontrolą

  • w miejscach wakacji o wypoczynek gości dba ponad 100 polskojęzycznych rezydentów w ścisłej współpracy z naszymi sprawdzonymi partnerami, m.in. Odeon Tours, który zajmuje 4 miejsce wśród firm turystycznych w Turcji,
  • stale monitorujemy satysfakcję naszych klientów, analizujemy wyniki oraz niwelujemy wykryte niedociągnięcia,
  • kontrolujemy obiekty wakacyjne oraz dbamy o dobre relacje z naszymi kontrahentami, zapewniając komfort Państwa wypoczynku.

Każdy szczegół pod kontrolą

ISO 9001 i Jakość

ISO

Naszym priorytetem jest satysfakcja klientów oraz stałe doskonalenie. Wierzymy, że tylko dzięki nim możemy być konkurencyjni na rynku. Tym, co wyróżnia nas wśród innych touroperatorów na polskim rynku jest certyfikat na zgodność z międzynarodową normą ISO 9001, który został nam przyznany po raz pierwszy w roku 2010. Certyfikat ten potwierdza, że skuteczne wdrożyliśmy i utrzymujemy system zarządzania jakością.

W roku 2022 pomyślnie przeszliśmy audyt ponownej certyfikacji przeprowadzony przez uznaną na całym świecie jednostkę certyfikującą Bureau Veritas posiadającą swoje przedstawicielstwo w Polsce. Certyfikat wydany przez BV potwierdza, że skutecznie wdrożyliśmy i utrzymujemy system zarządzania jakością, którego celem jest zapewnienie naszym klientom najwyższego standardu obsługi.

Jesteśmy zdobywcą nagród Jakość Roku 2009 i 2010, a także szczególnego wyróżnienia Jakość Roku Srebro.

Organizatorem konkursu „Jakość Roku” jest redakcja Biznes Raportu Dziennika Gazety Prawnej, wspierana merytorycznie przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. Konkurs, będący największym tego typu przedsięwzięciem w Polsce, ma na celu wyłonienie przedsiębiorstw, które dzięki swojemu podejściu do zarządzania jakością oferują najwyższe standardy produktów i usług.

Eksperci, w uzasadnieniu przyznania nam nagród w 2010 roku, wymienili przede wszystkim: skuteczną realizację przyjętej polityki jakości; pozytywny odbiór działalności firmy przez klientów, pracowników oraz otoczenie społeczne; dbałość o zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług; efektywność zarządzania organizacją oraz nieustanne dążenie do optymalizacji pracy. Otrzymane nagrody stanowią dla nas potwierdzenie skuteczności dotychczas podejmowanych działań w zakresie podnoszenia jakości naszych usług, ale przede wszystkim motywację do ich dalszego doskonalenia.

Solidny pracodawca

zobacz zobacz certyfikat

Miło nam poinformować, że kolejny raz uzyskaliśmy tytuł:

"SOLIDNY PRACODAWCA 2018"

Zostaliśmy uznani za najlepszego Pracodawcę w ogólnopolskim konkursie organizowanym przez Kapitułę Programu Solidny Pracodawca 2018 r. Tytuł " SOLIDNY PRACODAWCA " został przyznany tylko jednej firmie w Polsce, czyli nam. Kryterium, jakim kierowano się przy wyborze laureatów, to przede wszystkim wskaźnik solidności zatrudnienia. Brano pod uwagę, m.in.: warunki pracy (przepisy bhp, prawo pracy), terminowość wypłat, warunki socjalne, ścieżkę kariery pracowników, zewnętrzne opinie o firmie, dynamikę zatrudnienia oraz społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR).

Nasze nagrody

  • otrzymujemy szereg wyróżnień i nagród, które świadczą o naszej mocnej i ugruntowanej pozycji na rynku polskich touroperatorów
  • możemy poszczycić się wieloma nagrodami za wkład w propagowanie i promocję kierunków wakacyjnych, za współpracę z organizatorami targów turystycznych, liniami i portami lotniczymi oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi, jak również za liczbę klientów wysłanych do Turcji
PDF
Kryształowy Globus „Fair Play Turystyki Polskiej” zobacz Zobacz
Touroperator Roku 2012 zobacz Zobacz
Touroperator Przyjazny Agentom Turystycznym zobacz Zobacz
Róża Kolumba za katalog lato 2012 zobacz Zobacz
Egyptian award zobacz Zobacz
największy TO Kraków Airport zobacz Zobacz
najlepszy TO Rzeszów Airport zobacz Zobacz
Złoty Biegun zobacz Zobacz

Nasze nagrody

Zostawmy naszym dzieciom zielony i przyjazny do życia świat

Pozostajemy w zgodzie z tą ideą, dlatego:

  • prowadzimy działalność biznesową tak, aby nie miała ona negatywnego wpływu na środowisko, m.in. ograniczając zużycie wody i energii czy racjonalnie zarządzając zużywanymi na co dzień materiałami eksploatacyjnymi,
  • przywiązujemy dużą uwagę do tego czy nasi kontrahenci dbają o środowisko, szczególnie promujemy hotele, które w swoją działalność mają wpisaną troskę o ekologię.

Otium Eco Hotel Club Side

Wśród nich Otium Eco Hotel Club Side, zwany "ekologicznym hotelem", w którym zastosowano liczne ekologiczne rozwiązania, np. segregowanie odpadów, używanie papieru pozyskanego z makulatury czy zajęcia dla dzieci i dorosłych uświadamiające naszą wspólną potrzebę ochrony środowiska (zobacz hotel).

Pamiątki z podróży - kupuj i zbieraj z głową

Jako OTI Holding i Coral Travel Poland mamy w swoją działalność wpisaną troskę o ekologię i potrzebę ochrony środowiska, dlatego zachęcamy do rozwagi przy „kompletowaniu” pamiątek z podróży.

Ponad 30 000 gatunków flory i fauny jest zagrożonych wyginięciem z powodu międzynarodowego handlu żywymi okazami i przedmiotami z nich wykonanymi, dlatego nie kupuj przedmiotów zrobionych z rzadkich okazów roślin i zwierząt. Nawet jeżeli pamiątki wytworzone ze zwierząt lub roślin są sprzedawane na bazarach lub w sklepach, nie oznacza to, że ich kupowanie oraz wywóz są legalne.

Niektóre zakazane pamiątki to:

  • paski do zegarków, torebki, buty, kapelusze, kurtki z skóry węży, krokodyli lub lamparta
  • skóry dzikich kotów, wilków, niedźwiedzi, wydr, słoni, niektórych zebr oraz przedmioty z nich wykonane (buty, dywaniki, kołnierze)
  • wyroby z kości słoniowej, z rogów nosorożca, kłów morsa lub skorupy żółwia
  • koralowce, niektóre muszle, kobry w butelkach z egzotycznymi nalewkami, zasuszone motyle
  • żywe zwierzęta, np. małpki, prawie wszystkie papugi, ptaki drapieżne, sowy, kolibry, egzotyczne rybki akwariowe, koniki morskie, węże z rodziny pytonów i dusicieli, żółwie lądowe i morskie, krokodyle, liczne legwany, gekony kameleony, inne jaszczurki
  • wypchane zwierzęta lub ich fragmenty (np. przedmioty pamiątkarskie z dłoni małp, z nóg/włosia słonia), trofea
  • specyfiki medycyny azjatyckiej (mogą zawierać kości tygrysów, żółć niedźwiedzi, rogi nosorożca)

Jeżeli przewozisz bez zezwolenia okazy chronionych gatunków lub przedmioty z nich wykonane, łamiesz prawo i narażasz się na konsekwencje karne. Zgodnie z przepisami, proceder ten jest traktowany jako przestępstwo. Grozi za nie kara pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat, poza oczywiście konfiskatą przewożonych okazów.

Nasi partnerzy

Turcja, Grecja (Kreta, Rodos i Kos), Hiszpania oraz Egipt – Odeon Tours

Odeon Tours
Odeon Tours powstał w 1992 roku w Turcji. Firma szybko rozszerzyła działalność na rynek rosyjski jako Coral Travel Poland. W 1999 r. został otwarty oddział Wezyr Holidays w Polsce, zaś w 2004 roku powstały biura Odeon Tours Egipt w Hurghadzie i Sharm El Sheikh. Dbałość Odeon Tours o jakość usług znalazła uznanie niezależnych organizacji na całym świecie. Firma poddana została w szczególności ocenie międzynarodowej organizacji akredytacji jakościowej, uzyskując międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001.

Grecja (Zakynthos) - Fidelity Travel

Fidelity Travel
Od 1994 roku Fidelity Travel świadczy usługi dla touroperatorów, między innymi usługi lotniskowe w tym transfery autokarowe i taksówkowe, obsługę linii lotniczych oraz organizowanie wycieczek do ciekawych miejsc i rejsów statkiem. Jest największym pośrednikiem tego typu na Zakyntos i może się pochwalić doświadczeniem i wiedzą zarówno na wewnętrznych, jak i na zewnętrznych rynkach turystycznych.

Grecja (Korfu) - Lord Travel

Lord Travel
Celem firmy Lord Travel jest zapewnienie wysokiej jakości usług dla swoich klientów. Od momentu powstania, firma buduje swoja pozycję jako najbardziej niezawodnej i przyjazne dla klientów. Firma świadczy usługi takie jak: transport do miejsca zakwaterowania, wypożyczanie auto oraz organizację wycieczek.

Bułgaria – MTS/OTS

MTS/OTS
MTS/OTS Bułgaria to firma która została założona w roku 1993. Z ponad 60 pracowników, dostarczamy nasze usługi do ponad 150.000 turystów rocznie. Asortyment produktów, które proponuje MTS/OTS obejmuje transfery, wycieczki, hotele i wycieczki objazdowe.

Wieloletnie doświadczenie zawodowe w połączeniu z wysoko wykwalifikowanymi i zmotywowanymi pracownikami stanowi siłę i partnerstwo w biznesie, oraz zobowiązuje do osiągnięcia naszych wspólnych celów. Atuty to konkurencyjne ceny, wysoka jakość usług i obsługi oprogramowania.

Tunezja - Hammamet Travel Service

Hammamet Travel Service
W Tunezji współpracujemy z Hammamet Travel Service, licencjonowaną firmą turystyczną działająca od 1977 roku, która posiada sieć obsługi na terenie całego kraju oraz własne obiekty hotelarskie: Le Hammamet oraz Hotel Royal Residence.

DOMINIKANA

Meeting Point Dominicana
Założona w 2014 roku firma Meeting Point Dominicana jest jedną z najbardziej wszechstronnych i dynamicznych firm na Dominikanie. Firma z siedzibą w Punta Cana jest spółką zależną od Meeting Point International, globalnie zlokalizowanej firmy zarządzającej wieloma destynacjami, z siedzibą w Monachium w Niemczech, z biurami w 20 krajach i 44 lokalizacjach, a także posiada ponad 450 partnerów o wyjątkowych zasobach hotelowych i sile nabywczej.

KUBA

Cubatur
Cubatur to biuro podróży z 50-letnim doświadczeniem w turystyce krajowej i międzynarodowej. Firma pomaga podróżnym z głównych rynków świata, wśród których wyróżniają się między innymi Kanada, Niemcy, Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania, Argentyna, Meksyk i Europa Wschodnia. Posiadają biura we wszystkich miejscowościach turystycznych na Kubie oraz zespół, który przekracza 1000 pracowników, w tym ponad 300 przewodników specjalizujących się w języku angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim, portugalskim, czeskim, chińskim i japońskim.

MEKSYK

Jumbo Tours
Jumbo Tours jest częścią Alpitour World, jednej z największych korporacji turystycznych w Europie i lidera w sektorze turystycznym Włoch. To firma z 40-letnim doświadczeniem w obsłudze ruchu turystycznego. Grupa reprezentuje czołowych touroperatorów w kraju, zapewnia największy kanał dystrybucji, obejmujący ponad 2500 biur podróży, firmę hotelarską VOI Hotels i linię lotniczą Neos. Alpitour ma roczny obrót w wysokości ponad 2 mld euro.

SESZELE

7 South
Na Seszelach współpracujemy z firmą 7 South, założoną w 1998r., która obecnie jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm turystycznych na Seszelach. 7 South jest jedynym członkiem programu Virtuoso, koncentrując się na zapewnieniu najwyższego standardu jakości świadczonych usług. Firma specjalizuje się w obsłudze zarówno klientów indywidualnych, jak i wyjazdów typu M.I.C.E oraz klientów VIP. Zajmuje się organizacją wycieczek, transferów a także imprez na życzenie.

MAURITIUS

Solis 360
Solis 360 to doświadczona, profesjonalna firma istniejąca na Mauritiusie od 1974r. Firma zapewnia usługi najwyższej jakości dzięki pracownikom charakteryzującym się wysokim profesjonalizmem i indywidulanym podejściem do klienta.

ZJEDNOCZONE EMIRATY ARABSKIE

Odeon Tours ZEA
Firma Odeon Tours ZEA została założona w 2013 r., stawiając sobie za cel bycie liderem w obsłudze turystów przylatujących do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Firma oferuje szeroką gamę usług o wysokim standardzie, takich jak: transport, wycieczki, rezerwacje hotelowe, obsługa wizowa.

TAJLANDIA

Odeon Tours Inbound Thailand
Firma powstała w 2011 r. Zapewnia turystom kompleksowe usługi w zakresie zakwaterowania, organizacji transferów, wycieczek, opieki rezydentów i przewodników.

MALEDIWY

Voyages Maldives
Firma Voyages Maldives istnieje na rynku turystycznym od 1980 roku, a pozycję lidera na Malediwach zapewniła sobie dzięki rzetelnej obsłudze, współpracy z zaufanymi lokalnymi i międzynarodowymi partnerami i oferując kompleksową obsługę turystyczną.

SINGAPUR

Asian Escapes Tourism Pte Ltd
Firma Asian Escapes została założona w 1998 r. przez grupę doświadczonych podróżników jako biuro oferujące kompleksową obsługę turystów wybierających się w dalekowschodnie regiony, takie jak Tajlandia, Singapur, Indonezja, Malezja, Indochina, Hongkong, Dubaj i Chiny. W ciągu ostatnich lat obsłużyliśmy tysiące pasażerów w tym regionie organizując wycieczki, wyjazdy służbowe, wyjazdy typu M.I.C.E. i konferencje. Naszym klientom oferujemy usługi najwyższej jakości, atrakcyjne pakiety turystyczne, profesjonalne i zróżnicowane programy.

INDONEZJA / BALI

Wita Tour
Wita Tour powstała w 1981 roku. Ponad 35 lat doświadczenia wspierane przez ponad kilkuset ekspertów w dziedzinie turystyki, sprawiło, żę Wita Tour jest wiodącym biurem touroperatorem w Indonezji. Dzięki szerokiej sieci biznesowej zapewniają najlepszą obsługę w zakresie turystyki obejmującą sprzedaż biletów lotniczych, rezerwacji hotelowych, organizacji wycieczek i wyjazdów typu M.I.C.E..

SRI LANKA

ASTL
Aitken Spence Travels jest jednym z czołowych organizatorów wycieczek na Sri Lance zarówno w zakresie podróży przyjazdowych, jak i wyjazdowych. Jako wiodąca firma zarządzająca destynacjami na Sri Lance, AST zapewnia swoim klientom możliwość poznania tego, co najlepsze na Sri Lance. AST obsłużyło ponad 200 000 pasażerów w sezonie 2018/19, co stanowi największą liczbę pasażerów obsłużonych przez lokalnego kontrahenta na Sri Lance, o globalnym zasięgu rynkowym.

Dokumenty Coral Travel Poland

PDF
Warunki Imprez Turystycznych [wer. 64 z dnia 2019-11-21] 1,001 KB
Ostrzeżenia dla podróżujących przeczytaj>>
Regulamin serwisu [wer. 12 z dnia 2019-05-23] 520 KB
Polityka prywatności [wer. 12 z dnia 2021-01-19] 515 KB
Polityka cookies [wer. 09 z dnia 2019-05-23] 478 KB
Instrukcja obsługi systemu Online 3,6 MB
Informacja Polska Izba Turystyki 110 KB
E-ticket komunikat 52 KB
Formularz prośby o fakturę (dostępny w strefie klienta) zaloguj >>
Regulamin serwisu GDS Przeloty 616 KB
Regulamin serwisu GDS Hotele 611 KB
Regulamin serwisu GDS Transfery 423 KB
Warunki rezerwacji usługi hotelowej 342 KB

Certyfikaty i gwarancje

PDF
gwarancja ubezpieczeniowa 2019/2020 Zobacz
PIT zobacz Zobacz
ISO 9001:2015 zobacz Zobacz
Certyfikat członkostwa PZOT 2018 zobacz Zobacz
Solidna firma zobacz Zobacz
Pracodawca roku 2012 zobacz Zobacz
Fair Play Turystyki Polskiej 2012 zobacz Zobacz
Touroperator roku 2012 zobacz Zobacz
Certyfikat Bezpieczne Dane Osobowe zobacz Zobacz
Certyfikat IATA 2017 zobacz Zobacz

Bezpieczne wakacje

Twoje bezpieczeństwo i spokój podczas wakacji są dla nas niezwykle ważne, dlatego w cenę wyjazdu zawsze wliczony jest podstawowy pakiet ubezpieczenia pokrywający koszty leczenia, następstwa nieszczęśliwych wypadków oraz problemy związane z bagażem podróżnym. Oferujemy również możliwość rozszerzenia podstawowego ubezpieczenia.

ERGO Reiseversicherung AG

W zakresie umowy ubezpieczenia działamy zgodnie z postanowieniami Umowy o świadczenie usług pośrednictwa ubezpieczeniowego nr A/1591 z dnia 31.03.2016 r. zawartej z ERGO Reiseversicherung AG z siedzibą w Monachium Oddział w Polsce.

Zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych posiadamy Gwarancję Ubezpieczeniową na kwotę 270 000 000 zł. więcej >>

Parasol

Ubezpieczenie Travel BASIC

Podstawowy pakiet ubezpieczenia zawiera:

• Koszty leczenia do 20 000 EUR
(w sumie tej zawarte są:
wymagane i zalecane przez lekarza leczenie, koszty hospitalizacji w tym zabiegi operacyjne, koszty leczenia ambulatoryjnego do wysokości równowartości w złotych 1 000 EUR oraz lekarstw i środków opatrunkowych, transport i repatriacja)

• Koszty ambulatoryjne – do 1 000 EUR, (to leczenie nie związane z pobytem w szpitalu lub innej placówce medycznej, trwającym nieprzerwanie co najmniej 24 godziny)

• Koszty ratownictwa – do 5 000 EUR (zawarte są w sumie ubezpieczenia kosztów leczenia),

• Koszty ambulatoryjne

• Następstwa nieszczęśliwych wypadków – w przypadku trwałego uszczerbku na zdrowiu 10 000 PLN, z tytułu śmierci 5 000 PLN,

• Bagaż – do 1 000 PLN (ochroną ubezpieczeniową nie są objęte szkody polegające wyłącznie na uszkodzeniu lub zniszczeniu pojemników bagażu).

Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z podróży

Obejmuje wszystkich uczestników Imprezy turystycznej, a przedmiotem ubezpieczenia są: przypadki losowe takie jak nieszczęśliwy wypadek, choroba ubezpieczonego lub utrata pracy (zgodnie z §19 warunków ubezpieczenia). Szczególnie polecamy rodzinom z dziećmi na wypadek nieprzewidzianych sytuacji.

Zakres ubezpieczenia: Basic Optimum Max Max Plus
Zakres terytorialny Świat
Koszty rezygnacji Za opłatą dodatkowej składki - 3,00% ceny Imprezy turystycznej
[zwrot 100% kosztów rezygnacji]

Informacja o ubezpieczeniu

Zakres ochrony ubezpieczeniowej określają Ogólne Warunki Ubezpieczenia Podróży dla Klientów Coral Travel Nr 10.39.001 ERGO Reiseversicherung AG z siedzibą w Monachium Oddział w Polsce. Zakres ubezpieczenia podstawowego może zostać rozszerzony o ubezpieczenie od kosztów rezygnacji, od następstw chorób przewlekłych oraz uprawianie sportów wysokiego ryzyka. Numer Państwa rezerwacji jest jednocześnie numerem polisy.

Ubezpieczenie

W zależności od wybranego wariantu, ubezpieczenie obejmuje:

Zakres ubezpieczenia: Basic (wliczony w cenę imprezy organizatora) Optimum Max Max Plus
Zakres terytorialny Świat
Koszty leczenia i transportu, w tym między innymi: 20 000 EUR 60 000 EUR 100 000 EUR 300 000 EUR
KL ambulatoryjnego 1 000 EUR
(podlimit)
1 000 EUR
(podlimit)
1 000 EUR
(podlimit)
1 000 EUR
(podlimit)
KL stomatologicznego 250 EUR
(podlimit)
250 EUR
(podlimit)
250 EUR
(podlimit)
250 EUR
(podlimit)
koszty pogrzebu za granicą 1 000 EUR
(podlimit)
1 000 EUR
(podlimit)
1 000 EUR
(podlimit)
1 000 EUR
(podlimit)
KL następstw chorób przewlekłych(nagłe, nieprzewidywalne pogorszenie stanu zdrowia wywołane chorobą przewlekłą) - - TAK TAK
KL następstw uprawiania sportów wysokiego ryzyka - - - 40 000 EUR
(podlimit)
KL i transportu powstałe na skutek pandemii choroby zakaźnej - 20 000 EUR
(podlimit)
20 000 EUR
(podlimit)
20 000 EUR
(podlimit)
NNW
  • trwały uszczerbek na zdrowiu
  • śmierć
10 000 PLN
5 000 PLN
30 000 PLN
15 000 PLN
40 000 PLN
20 000 PLN
50 000 PLN
25 000 PLN
Skutki zdarzeń zaistniałych pod wpływem alkoholu
(w zakresie ubezpieczenia KL i transportu, NNW i assistance)
- TAK TAK TAK
Bagaż, w tym:
  • opóźnienie dostarczenia bagażu
1 000 PLN
-
2 000 PLN
1 000 PLN
2 000 PLN
1 000 PLN
4 000 PLN
1 000 PLN
Koszty przerwania podróży - 5 000 PLN 5 000 PLN 10 000 PLN
Odpowiedzialność cywilna:
  • trwały uszczerbek na zdrowiu
  • śmierć
-
-
-
-
100 000 PLN
20 000 PLN
200 000 PLN
40 000 PLN
Koszty ratownictwa i poszukiwań 5 000 EUR 5 000 EUR 5 000 EUR 10 000 EUR
Koszty pomocyassistance Assistance
podstawowy
Assistance
rozszerzony
Assistance
rozszerzony
Assistance
rozszerzony

Możliwe rozszerzenia:

Zakres ubezpieczenia: Basic Optimum Max Max Plus
Zakres terytorialny Świat
Następstwa chorób przewlekłych Za opłatą dodatkowej składki rozszerzony zakres ochrony do wysokości sum ubezpieczenia kosztów leczenia i transportu właściwych dla wybranego wariantu zakres ochrony wliczony w pakiet
Zakres ubezpieczenia: Basic Optimum Max Max Plus
Zakres terytorialny Świat
Amatorskie uprawianie sportów wysokiego ryzyka Za opłatą dodatkowej składki rozszerzony zakres ochrony do wysokości sum ubezpieczenia kosztów leczenia i transportu właściwych dla wybranego wariantu zakres ochrony wliczony w pakiet
Zakres ubezpieczenia: Basic Optimum Max Max Plus
Zakres terytorialny Świat
Pakiet SKI & SPORT Za opłatą dodatkowej składki brak
Rozszerzony zakres ochrony w ramach KL i transportu o szkody powstałe wskutek amatorskiego uprawiania sportów wysokiego ryzyka 20 000 EUR 60 000 EUR 100 000 EUR -
Rozszerzony zakres ochrony w ramach NNW o następstwa amatorskiego uprawiania sportów wysokiego ryzyka
  • trwały uszczerbek na zdrowiu
  • śmierć
10 000 PLN
5 000 PLN
30 000 PLN
15 000 PLN
40 000 PLN
20 000 PLN
-
Koszty ratownictwa i poszukiwań 5 000 EUR 5 000 EUR 5 000 EUR -
OC rozszerzona o szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z amatorskim uprawianiem sportów wysokiego ryzyka:
  • szkody na osobie
  • szkody w mieniu
20 000 PLN
4 000 PLN
20 000 PLN
4 000 PLN
20 000 PLN
4 000 PLN
-
Sprzęt sportowy, w tym:
  • szkody na osobie
  • szkody w mieniu
4 000 PLN
800 PLN
4 000 PLN
800 PLN
4 000 PLN
800 PLN
-
Koszty rehabilitacji 5 000 PLN 5 000 PLN 5 000 PLN -
Assistance Active:
  • koszty wypożyczenia sprzętu
  • koszty karnetu oraz zajęć w szkółce
105 EUR
250 EUR
105 EUR
250 EUR
105 EUR
250 EUR
-
Zakres ubezpieczenia: Basic Optimum Max Max Plus
Zakres terytorialny Świat
Koszty rezygnacji Za opłatą dodatkowej składki - 3% ceny Imprezy turystycznej [zwrot 100% kosztów rezygnacji]

W PRZYPADKACH WYMAGAJĄCYCH NASZEJ POMOCY ZA GRANICĄ PROSIMY O KONTAKT Z CENTRUM ALARMOWYM CZYNNYM 24h POD NUMER PODANY W JEDNEJ Z INSTRUKCJI POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU SZKODY ZAMIESZCZONEJ W TABELI POWYŻEJ.. Prosimy o podanie następujących informacji: nazwisko i numer kontaktowy osoby zgłaszającej roszczenie, nazwisko i imię poszkodowanego, numer polisy/rezerwacji, opis zdarzenia.

W przypadku leczenia ambulatoryjnego Podróżny zobowiązany jest każdorazowo pokryć na miejscu jego koszt, który zostanie zwrócony Podróżnemu po powrocie do kraju.Podróżny ponosi udział własny, zgodnie z warunkami ubezpieczenia, w wysokości:

  1. KL - 25 EUR w każdym zdarzeniu, zgodnie z § 35 ust. 4,
  2. Bagaż - 100 zł, zgodnie z § 48 ust. 6,
  3. Sprzęt sportowy - 200 zł franszyzy integralnej, zgodnie z § 65 ust. 4,
  4. OC - 200 EUR [szkody w mieniu], zgodnie z § 54 ust. 3.

Po powrocie do kraju szkodę można zgłosić pod adresem: ERGO Reiseversicherung AG Oddział w Polsce, al. Grunwaldzka 413, 80-309 Gdańsk. Formularze zgłoszenia szkody do pobrania na stronie https://www.ergo-ubezpieczeniapodrozy.pl/ w zakładce Likwidacja Szkód.

Klub Kochających Podróże

Klub Kochających Podróże

Jesteś naszym stałym klientem?

Doceniamy to!

Jeśli od 2014 roku byłeś na wakacjach z Wezyr Holidays lub Coral Travel Poland możesz otrzymać kartę Klubu Kochających Podróże i korzystać z rabatu lojalnościowego przy zakupie kolejnych, niezapomnianych wakacji z Wezyr Holidays/Coral Travel.

Zniżki oferowane naszym klubowiczom:

  • 3% rabatu na wyjazdy z oferty Lato i Zima
  • 2% rabatu na wyjazdy z oferty Egzotyka


Aby otrzymać imienną kartę Klubu Kochających Podróże wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz.

KKP
Imię*
Nazwisko*
Data urodzenia*
Posiadaczem karty mogą być jedynie osoby pełnoletnie
Adres*
Karta lojalnościowa zostanie wysłana tylko i wyłącznie pod adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym

Miasto*
Kod pocztowy*
Numer telefonu*
Numer ostatniej rezerwacji
Dzięki numerowi Twojej ostatniej rezerwacji będzie nam łatwiej zweryfikować wszystkie Twoje podróże i przyspieszy to proces weryfikacji Twojego konta

Adres e-mail*
Potwierdź adres e-mail*

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz. 883 ze zm.) informujemy, iż:
1) administratorem podanych danych osobowych jest Coral Travel Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-676), ul. Postępu 17B;
2) podane dane osobowe są zbierane w celu kontaktu dotyczącego wybranej oferty oraz dla celów marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług administratora, w granicach dozwolonych prawem.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny, na podany przeze mnie numer telefonu, dla celów marketingu bezpośredniego, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 ze zm.).
Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe


Przerwa techniczna. Wysyłanie formularzy zgłoszeniowych zostanie przywrócone za ok. 15 minut.

Polityka personalna w Coral Travel Poland

Wierzymy, że największe bogactwo firmy stanowi kompetentny zespół. Dlatego wierzymy, że dzięki wykwalifikowanym i dynamicznym pracownikom, którzy stale się rozwijają i udoskonalają swoją wiedzę, możemy osiągnąć jeszcze wyższy poziom oferowanych usług, a zarazem stworzyć satysfakcjonujące środowisko pracy, z którego jesteśmy dumni.

Nasze cele

Naszym celem, jako dynamicznie rozwijającego się pracodawcy, jest:

  • niezmiennie być pożądanym i atrakcyjnym pracodawcą na rynku polskim i zagranicznym
  • stale zapewniać dynamiczne środowisko pracy, przy pomocy rozwijającego się zespołu
  • być wiernym naszym wartościom i zasadom etyki zawodowej
  • zatrudniać ludzi potrafiących działać w zgodzie z naszą kulturą organizacyjną i strategią rozwoju

FB Zapraszamy do polubienia i obserwowania naszego Fanpage "Coralova praca"

Elementy polityki zarządzania zasobami ludzkimi

Proces rekrutacji

Coral Travel Poland rekrutację stosując zasadę równości szans oraz uwzględniając wcześniejsze doświadczenie oraz poziomy kompetencji kandydatów. Na proces rekrutacji składają się następujące etapy: selekcja aplikacji, rozmowa kwalifikacyjna oraz ocena kandydata. Szanujemy czas kandydatów, dlatego wszystkie osoby zaproszone na spotkanie są przez nas informowane o wyniku rekrutacji.

Szkolenia i rozwój

Wierzymy, że podstawą sukcesu jest stały, osobisty i zawodowy rozwój wykwalifikowanych pracowników.

Głównym celem organizowanych przez nas szkoleń jest stworzenie efektywnego i kreatywnego zespołu pracowników.

Każdy nowo zatrudniony członek naszej ekipy odbywa szkolenie wprowadzające, szkolenia z zakresu jakości oraz standardowy zestaw szkoleń stanowiskowych. Niezależnie od pakietu szkoleń bazowych, w zależności od potrzeb danego stanowiska organizujemy dla pracowników inne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Osobom zatrudnionym w działach związanych z obsługą klienta oferujemy szczegółowy program szkoleń produktowych, które odbywają się w krajach znajdujących się w naszej ofercie.

Ankieta satysfakcji pracowników

Naszym celem jest zawsze mierzyć wyżej, udoskonalać siebie. Zależy nam na tym, aby praca była źródłem satysfakcji, a poziom lojalności wśród pracowników wzrastał. Dlatego stworzyliśmy Ankietę Satysfakcji Pracowników, za pomocą której corocznie mierzymy poziom satysfakcji, jego zmiany i identyfikujemy te obszary środowiska pracy, które można udoskonalić.

Kariera z Coral Travel

Jeśli wierzysz, że miarą jakości w turystyce jest praca zespołowa, możesz aplikować na jedną z naszych aktualnych ofert pracy dostępnych poniżej.

Siedziba firmy

Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Adgar Plaza
ul. Postępu 17 B
02-676 Warszawa

NIP: 525-21-40-453
REGON: 016122937
KRS: 0000042618
CEOTiPUNPUT: 0226
Kapitał zakładowy: 20 000 000 PLN

Numery rachunków bankowych:

mBank S.A. - 49 1140 1977 0000 3205 2300 1001
BNP Paribas Bank Polska S.A. - 88 1750 0009 0000 0000 2099 1348
Pekao S.A. - 14 1240 2034 1111 0000 0306 7934



Dla klientów

tel. 801 44 44 00
lub 801 98 77 77
Opłata według stawek operatora

fax. 22 273 68 87

pn.-pt.: 08:00 - 20:00;
sb.-niedz.: 09:00 - 19:00

Formularz kontaktowy



Dla agentów

tel. 22 591 80 10
Opłata według stawek operatora

fax. 22 273 68 87 - sprawy dotyczące rezerwacji
fax. 22 273 68 89 - sprawy dotyczące współpracy agencyjnej

pn.-pt.: 08:00 - 20:00;
sb.-niedz.: 09:00 - 19:00

agent@coraltravel.pl - sprawy dotyczące rezerwacji

wspolpraca.agencyjna@coraltravel.pl – sprawy dotyczące współpracy agencyjnej

Formularz kontaktowy



Dla prasy

Kontakt z mediami:
Dział Komunikacji Marketingowej

tel. 22 591 80 10

media@coraltravel.pl



Inspektor Ochrony Danych

Sylwia Zalewska-Gawron

rodo@coraltravel.pl



Formularz kontaktowy

Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej oferty, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym biurem sprzedaży: 801 44 44 00 lub o wypełnienie i przesłanie do nas poniższego formularza.

Czego dotyczy pytanie?
Pytanie:
Imię i nazwisko:
Adres e-mail:

Niniejszy formularz został przygotowany z myślą o ułatwieniu Państwu kontaktu z Coral Travel Poland i zapewnieniu jak najbardziej sprawnego i efektywnego korzystania z naszych usług. Po otrzymaniu Państwa zapytania niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem we wskazany sposób.